Reklama Facebook Ads

Facebook Ads to działania nakierowane na osiągnięcie konkretnych rezultatów, takich jak sprzedaż w sklepie internetowym, pozyskanie kontaktów w branżach usługowych czy większą rozpoznawalność marki. Facebook Ads to zdecydowanie jeden z najlepszych systemów reklamowych, z których warto skorzystać.

Współpraca z Nami to

miarodajne działania

skuteczność

chwytliwe treści oraz kreacje reklamowe

stały monitoring kampanii

Reklama na Facebooku – pomysłowo i skutecznie?
Skorzystaj z darmowej wyceny!

Co to Facebook Ads?

Facebook Ads to system reklamowy, który ma potężny wpływ na rynek reklam internetowych na całym świecie. Dociera do odbiorców tam, gdzie spędzają mnóstwo czasu – na portalach społecznościowych. Dzięki bogatej funkcjonalności możemy podzielić potencjalnych klientów według etapu na ścieżce zakupowej i przesyłać do nich stosowne komunikaty. Ponadto mamy do dyspozycji różne formaty reklam i wiele celów kampanii, które w tym pomagają.

Facebook Ads to pełen wachlarz możliwości dla sukcesu Twojej marki, z których warto skorzystać.

Jak działa reklama na Facebooku?

Reklamy na Facebooku pozwalają zaprezentować firmę na Facebooku, Instagramie i Audience Network. To narzędzie w rękach dobrego specjalisty potrafi przynieść rewelacyjne efekty, takie jak leady b2b, b2c lub sprzedaż w e-commerce. Korzystają z niego zarówno małe, jak i duże firmy usługowe oraz sklepy internetowe. I nic w tym dziwnego! Reklama na Facebooku przynosi doskonałe rezultaty biznesowe, a rozbudowany system reklamowy daje nam wiele możliwości.

Kampanie Facebook Ads – co zawiera obsługa?

Kampanie w systemie reklamowym Facebooka, jak każda forma reklamy, wymagają wiedzy, aby osiągać możliwie najlepsze rezultaty. Prowadzenie kampanii reklamowych obejmuje takie elementy jak:

Research i analiza konkurencji

Skrupulatnie sprawdzamy, jakie działania prowadzi Twoja konkurencja, jakim językiem się posługuje oraz w jakie narzędzia marketingowe inwestuje. Na tej podstawie jesteśmy w stanie ocenić stopień trudności kampanii i wysokość inwestycji. Po zbadaniu otoczenia rynkowego przechodzimy do kolejnych etapów.

Przygotowanie strategii

Po przygotowaniu researchu i analizie konkurencji zabieramy się za strategię. Podchodząc do przygotowania strategii kampanii, bierzemy pod uwagę każdy szczegół! Zaczynając od grupy docelowej i dobrania odpowiedniej komunikacji, aż po wybór najkorzystniejszego umiejscowienia kampanii.

Określenie celów kampanii reklamowej

Dobieramy takie cele kampanii FB Ads, które pomogą osiągnąć Twojej firmie oczekiwany rezultat. Cele są dopasowane do obecnego stanu odbiorców, grup remarketingowych i wielu innych czynników.

Przygotowanie profesjonalnych kreacji reklamowych

Kreacje reklamowe, które tworzymy, muszą być nie tylko spójne z identyfikacją wizualną firmy, ale również zwracające uwagę. Chwytliwa grafika to jeden z czynników wpływających na sukces kampanii Facebook Ads. To właśnie z tego powodu dokładamy wszelkich starań, by grafika reklamowa przykuwała uwagę grupy docelowej.

Opracowanie przyciągających tekstów

Kreacja graficzna ma znaczenie, a zaraz obok niej… tekst! Treść reklamy, sposób jej prezentacji oraz całej komunikacji realnie wpływa na skuteczność reklamy na Facebooku. Tworzymy treści reklamowe, które wzbudzają zainteresowanie i są doceniane także przez algorytmy Facebooka!

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców

Niestandardowe grupy odbiorców poszerzają horyzonty kierowania kampanii reklamowych na Facebooku. Pozwalają tworzyć liczne grupy docelowe na podstawie ich zachowań. Jest to zaawansowana opcja, która wymaga przeanalizowania i precyzyjnego skonfigurowania, ale bez obaw – tym również się zajmiemy!

Optymalizacja, analiza i wprowadzanie zmian

Po wdrożeniu reklam na Facebooku nie spoczywamy na laurach – to dopiero początek. Specjalista Facebook Ads systematycznie analizuje wyniki kampanii i zestawów reklam oraz dokonuje optymalizacji, tak by przynosiły najlepsze rezultaty. Widoczne możliwości i przeciwności konsultujemy na bieżąco z klientem. Jeżeli potrzebna jest zmiana – zostaje wykonana.

Instalacja Facebook Pixel

Facebook Pixel to niezwykle ważne narzędzie Facebooka. Mówiąc w skrócie – Pixel Facebooka to fragment kodu, który instalujemy na stronie. Dzięki niemu jesteśmy w stanie skonfigurować konwersje, takie jak zakup, dodanie do koszyka czy przesłanie formularza. Ponadto mierzymy efektywność kampanii poprzez analizowanie działań wykonywanych przez odbiorców na stronie internetowej. Nasze usługi obejmują instalacje aplikacji na Twojej stronie internetowej.

Comiesięczne podsumowania

To dzięki regularnym raportom wiesz, na jakim etapie są kampanie, jakie efekty przynoszą i czy realizują Twoje cele biznesowe. Jesteś też w stałym kontakcie ze specjalistą, dzięki czemu wiesz, co się dzieje i jak przebiega realizacji kampanii reklamowej.

Pomoc w utworzeniu i konfiguracji menedżera reklam

Menedżer reklam na Facebooku to podstawa! Dlatego jeśli jeszcze go nie posiadasz – wesprzemy Cię na tym etapie i przekażemy jasne wskazówki, jak go stworzyć.

Złożoność systemu reklamowego nie jest dla nas problemem, to zaleta! W menedżerze reklam czujemy się jak ryba w wodzie! Dzięki powierzeniu reklam na Facebooku wykwalifikowanemu specjaliście możesz zyskać olbrzymią przewagę konkurencyjną.
Nie wiesz ile to kosztuje?

Zalety Facebook Ads

  • Dowolność w ustalaniu budżetu – budżet reklamowy możesz zwiększać wraz ze wzrostem skuteczności kampanii.
  • Szybkie efekty – zapewnia stosunkowo szybkie efekty, coraz lepsze wraz z optymalizacją kampanii i uczeniem systemu.
  • Większa rozpoznawalność – dzięki Facebookowi możliwe jest zwiększenie świadomości marki, a klienci wracają nawet po dłuższym czasie.
  • Zasięg – na Facebooku jest ponad 18 milionów Polaków, znajdziesz tam dowolną personę.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

System reklamowy Facebooka pozwala na dowolne ustalenie budżetu reklamowego, a kampanie z budżetem dziennym możemy uruchomić już od 4 zł. Z naszego doświadczenia odradzamy jednak delegowanie zarządzania kampaniami dla kwot rzędu kilkaset złotych miesięcznie. Posiadasz taki budżet reklamowy? Spróbuj samodzielnie zaplanować i stworzyć takie kampanie.

Facebook pozwala na generowanie sprzedaży czy pozyskiwanie kontaktów niskim kosztem, jednak dla wysokiej skuteczności wymaga wyższych budżetów rzędu przynajmniej kilku tysięcy w skali miesiąca. Dla takich firm dedykujemy tę usługę. Poniżej przedstawiamy wyniki w zależności od celu reklamowego.

Facebook Ads – dla kogo przeznaczone?

  • Dla sklepów internetowych do zwiększania sprzedaży.
  • Dla biznesów usługowych do pozyskiwania leadów.
  • Dla firm lokalnych, które chcą wpłynąć na pozyskanie większej ilości klientów.
  • Dla marek, które chcą wzmocnić pozycję na rynku lub pokazać nowy produkt.
Jeśli prowadzisz inny biznes – skontaktuj się z nami – pomożemy w wyborze odpowiedniej strategii marketingowej.

Kampanie na Facebooku — zainwestuj w skuteczną reklamę

Skuteczna reklama na Facebooku charakteryzuje się kilkoma kluczowymi czynnikami. W pierwszej kolejności znamy cel, który chcemy osiągnąć. Zdajemy sobie sprawę z otoczenia rynkowego i jako firma posiadamy SOLIDNE wyróżniki (USP) na tle konkurencji. Mamy opracowaną strategię, która obejmuje wszystkie etapy ścieżki klienta. Zainstalowaliśmy piksel Facebooka. Konsekwentnie analizujemy wyniki i dopasowujemy treści do odbiorców. Warto również łączyć reklamy płatne na Facebooku z innymi narzędziami marketingowymi, np. pozycjonowaniem strony czy Google Ads.

Jakie cele reklamowe można realizować na Facebooku?

Reklamy zachęcają Twoją grupę odbiorców do podejmowania działań. Co dzięki nim możemy osiągnąć i jakie cele reklamowe zrealizować?

  • Zasięg – z jego pomocą docieramy do szerokiego grona odbiorców.
  • Rozpoznawalność marki – przy jego użyciu pokazujemy firmę lub przedstawiamy produkty.
  • Ruch – za pośrednictwem tego celu odbiorców możemy pokierować np. na stronę internetową, Messengera, profilu (instagram).
  • Aktywność – rezultatem tego celu są reakcje, komentarze, polubienia; sprawdzić się może również do promocji wydarzeń.
  • Wyświetlenia filmu – ten cel jest przydatny do promowania filmów.
  • Konwersje – przy użyciu tego celu pozyskujemy, często pożądane, leady (kontakty sprzedażowe). Do tego celu możemy również wykorzystać stronę www typu landing page. Używamy go również, jeśli chcemy pozyskać zakupy.
  • Wizyta w firmie – już sama nazwa celu wskazuje jego zastosowanie, czyli zachęcenie odbiorców do przyjścia do sklepu/firmy.
Nie wiesz ile to kosztuje?

Reklama Facebook – gdzie się wyświetla?

Chociaż nazwa mogłaby sugerować, że z reklamą można docierać wyłącznie do użytkowników Facebooka, to nie jest to zgodne z prawdą. Panel reklamowy na Facebooku pozwala na tworzenie reklam w aplikacjach oraz na stronach Facebook, Instagram, Messenger oraz Audience Network. Co więcej, możemy kierować dowolne komunikaty na każdą platformę lub wykorzystać dokładnie te same treści. Docelowo mamy do dyspozycji AŻ 23 umiejscowienia reklam.

Tworząc kampanie dla Twojej firmy w systemie reklamowym Facebooka, jesteś w stanie dotrzeć do niemalże każdego użytkownika internetu.

Jak określamy grupy odbiorców?

Grupa docelowa to inaczej osoby, które zobaczą reklamy Twojej firmy. Zaletą korzystania z systemu reklamowego Facebooka jest możliwość precyzyjnego stargetowania reklamy. Informacje oraz dane, jakie użytkownicy udostępniają, mają potencjał wykorzystania na korzyść Twojej firmy w procesie pozyskiwania klientów i budowania świadomości marki.

Grupę docelową można określić bardzo szczegółowo pod względem takich danych jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zawód, zainteresowania czy aktywność. Daje to znacznie większą efektywność wyświetlania reklam niż gdybyśmy kierowali je do przypadkowego grona odbiorców. Wykorzystujemy wiele strategii targetowania, by jak najlepiej wykorzystać budżet przeznaczony na reklamę i dotrzeć do Twoich idealnych klientów.

Kampanie reklamowe Facebook Ads – jak przebiega proces?

Po rozmowie i omówieniu celów przejdziemy do finalnego procesu obsługi kampanii realizowanej za pośrednictwem systemu reklamowego Facebooka.

Omówienie celów i posiadanych zasobów – Abyśmy lepiej poznali Twój biznes.

Umowa – Określa zasady i warunki współpracy.

Strategia i wdrożenie – Utworzenie strategii działania, obejmującej grupę odbiorców, analizę konkurencji, język komunikacji, przygotowanie materiałów oraz ich systematyczna analiza i optymalizacja. Pozostajemy w stałym kontakcie.

Raport – Każdego miesiąca otrzymasz raport przedstawiający skuteczność kampanii reklamowych oraz zachowań użytkowników.

Kampania reklamowa na Facebooku – ile kosztuje?

Szukasz specjalistów, którzy stworzą dla Ciebie skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku, docierające bezpośrednio do Twojej grupy docelowej? Daj nam znać, czego potrzebujesz, a przygotujemy dla Ciebie wycenę.