Reklama Facebook Ads

Facebook Ads to działania nakierowane na osiągnięcie konkretnych rezultatów, takich jak sprzedaż w sklepie internetowym, czy pozyskanie kontaktów w branżach usługowych. Facebook Ads to zdecydowanie jeden z najlepszych systemów reklamowych, z których warto skorzystać.

Współpraca z Nami to

miarodajne działania

skuteczność

chwytliwe treści oraz kreacje reklamowe

stały monitoring kampanii

Reklama na Facebooku – pomysłowo i skutecznie?
Skorzystaj z darmowej wyceny

Co to Facebook Ads?

Facebook Ads to system reklamowy, który ma potężny wpływ na rynek reklam internetowych na całym świecie. Dociera do odbiorców tam, gdzie spędzają mnóstwo czasu. Dzięki bogatej funkcjonalności możemy podzielić odbiorców według etapu na ścieżce zakupowej i przesyłać do nich stosowne komunikaty. Ponadto mamy do dyspozycji wiele celów kampanii, które w tym pomagają.

Facebook Ads to pełen wachlarz możliwości, z których warto skorzystać.

Jak działa reklama na Facebooku?

Reklama na facebooku pozwala zaprezentować firmę na Facebooku, Instagramie i Audience Network. To narzędzie w rękach dobrego specjalisty potrafi przynieść rewelacyjne efekty, takie jak leady b2b, b2c lub sprzedaż w e-commerce. Korzystają z niego zarówno małe, jak i duże firmy usługowe oraz sklepy internetowe. I nic w tym dziwnego! Reklama na Facebooku przynosi doskonałe rezultaty biznesowe, a rozbudowany system reklamowy daje nam wiele możliwości.

Kampanie Facebook Ads – co zawiera obsługa?

Kampanie Facebook Ads, jak każda forma reklamy, wymagają wiedzy, aby osiągać możliwie najlepsze rezultaty. Prowadzenie kampanii reklamowych obejmuje takie elementy jak:

Research i analiza konkurencji

Skrupulatnie sprawdzamy jakie działania prowadzi Twoja konkurencja, jakim językiem się posługuje oraz w jakie narzędzia marketingowe inwestuje. Na tej podstawie jesteśmy w stanie ocenić stopień trudności kampanii i wysokość inwestycji. Po zbadaniu otoczenia rynkowego przechodzimy do kolejnych etapów.

Przygotowanie strategii

Po ówczesnym przygotowaniu researchu i analizie konkurencji zabieramy się za strategię. Podchodząc do przygotowania strategii kampanii bierzemy pod uwagę każdy szczegół! Zaczynając od grupy docelowej i dobraniu odpowiedniej komunikacji, aż po wybór najkorzystniejszego umiejscowienia kampanii.

Określenie celów kampanii

Dobieramy takie cele kampanii FB Ads, które pomogą osiągnąć Twojej firmie oczekiwany rezultat. Cele są dopasowane do obecnego stanu odbiorców, grup remarketingowych i wielu innych czynników.

Przygotowanie profesjonalnych kreacji reklamowych

Kreacje reklamowe, które tworzymy muszą być spójne z firmą, ale również zwracać uwagę. Chwytliwa grafika to jeden z czynników wpływających na sukces kampanii Facebook Ads, to właśnie z tego powodu dokładamy wszelkich starań by grafika reklamowa przykuwała uwagę odbiorców.

Opracowanie przyciągających tekstów

Kreacja graficzna ma znaczenie, a zaraz obok niej… tekst! Treść reklamy, sposób jej prezentacji oraz całej komunikacji realnie wpływa na skuteczność. Tworzymy treści reklamowe, które wzbudzają zainteresowanie!

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców

Niestandardowe grupy odbiorców poszerzają horyzonty kierowania kampanii reklamowych na Facebooku. Pozwalają tworzyć wiele grup odbiorców na podstawie ich zachowań. Jest to zaawansowana opcja, która wymaga przeanalizowania i precyzyjnego skonfigurowania, ale bez obaw – tym również się zajmiemy!

Optymalizacja, analiza i wprowadzanie zmian

Po wdrożeniu reklam na Facebooku nie spoczywamy na laurach – to dopiero początek. Specjalista Facebook Ads systematycznie analizuje wyniki kampanii oraz dokonuje optymalizacji, tak by przynosiły najlepsze rezultaty. Widoczne możliwości i przeciwności konsultuje na bieżąco z klientem. Jeżeli potrzebna jest zmiana – zostaje wykonana.

Instalacja Facebook Pixel

Facebook Pixel to niezwykle ważne narzędzie Facebooka. Mówiąc w skrócie – Pixel Facebooka to fragment kodu, który instalujemy na stronie. Dzięki niemu jesteśmy w stanie skonfigurować konwersję, takie jak zakup, dodanie do koszyka czy przesłanie formularza.
Ponadto możemy efektywność kampanii poprzez analizowanie działań wykonywanych przez odbiorców na stronie internetowej.

Comiesięczne podsumowania

To dzięki regularnym raportom wiesz na jakim etapie są kampanie, jakie efekty przynoszą i czy realizują Twoje cele biznesowe. Jesteś też w stałym kontakcie ze specjalistą, dzięki czemu wiesz co się dzieje i jak przebiega realizacji kampanii reklamowej.

Pomoc w utworzeniu i konfiguracji menedżera reklam

Bez menedżera reklam na Facebooku ani rusz! Dlatego jeśli jeszcze go nie posiadasz – wesprzemy Cię na tym etapie i przekażemy jasne wskazówki jak go stworzyć.

Złożoność systemu reklamowego nie jest dla nas problemem, to zaleta! Dzięki powierzeniu Facebook Ads wykwalifikowanemu specjaliście możesz zyskać olbrzymią przewagę konkurencyjną.
Nie wiesz ile to kosztuje?

Zalety Facebook Ads

  • Dowolność w ustalaniu budżetu, możesz zwiększać wraz ze wzrostem skuteczności kampanii.
  • Szybkie efekty – zapewnia stosunkowo szybkie efekty, coraz lepsze wraz z optymalizacją kampanii i uczeniem systemu.
  • Większa rozpoznawalność – Facebook wzmacnia znajomość firmy, a klienci wracają nawet po dłuższym czasie.
  • Zasięg – na Facebooku jest ponad 18 milionów polaków, znajdziesz tam dowolną personę.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

System reklamowy facebooka pozwala na dowolne ustalenie budżetu reklamowego, a kampanie z budżetem dziennym możemy uruchomić już od 4 zł. Z naszego doświadczenia odradzamy jednak delegowanie zarządzania kampaniami dla kwot rzędu kilkaset złotych miesięcznie. Posiadasz taki budżet? Spróbuj samodzielnie zaplanować i stworzyć takie kampanie.

Facebook pozwala na generowanie sprzedaży czy kontaktów niskim kosztem, jednak dla wysokiej skuteczności wymaga wyższych budżetów rzędu przynajmniej kilku tysięcy w skali miesiąca. Dla takich firm dedykujemy tę usługę. Poniżej przedstawiamy wyniki w zależności od celu reklamowego.

Facebook Ads – dla kogo przeznaczone?

  • Dla sklepów internetowych do zwiększania sprzedaży.
  • Dla biznesów usługowych do pozyskiwania leadów.
  • Dla firm lokalnych, które chcą wpłynąć na pozyskanie większej ilości klientów.
  • Dla marek, które chcą wzmocnić pozycję na rynku lub pokazać nowy produkt.

Jeśli prowadzisz inny biznes – skontaktuj się z nami – pomożemy w wyborze odpowiedniej strategii marketingowej.

Skuteczna reklama na Facebooku

Skuteczna reklama na facebooku charakteryzuje się kilkoma kluczowymi czynnikami. W pierwszej kolejności znamy cel, który chcemy osiągnąć. Zdajemy sobie sprawę z otoczenia rynkowego i jako firma posiadamy SOLIDNE wyróżniki (USP) na tle konkurencji. Mamy opracowaną strategię, która obejmuje wszystkie etapy ścieżki klienta. Zainstalowaliśmy piksel facebooka. Konsekwentnie analizujemy wyniki i dopasowujemy treści do odbiorców. Warto również łączyć Facebook Ads z innymi narzędziami marketingowymi, np. pozycjonowaniem strony czy Google Ads.

Jakie cele reklamowe można realizować na Facebooku?

Zasięg – z jego pomocą docieramy do szerokiego grona odbiorców.

Rozpoznawalność marki – przy jego użyciu pokazujemy firmę lub przedstawiamy produkty.

Ruch – za pośrednictwem tego celu odbiorcy są kierowani np. do witryny, messengera, profilu (instagram).

Aktywność – rezultatem tego celu są reakcje, komentarze, polubienia; sprawdzić się może również do promocji wydarzeń.

Wyświetlenia – ten cel jest przydatny do promowanie filmów.

Konwersje – przy użyciu tego celu pozyskujemy, często pożądane, leady (kontakt sprzedażowe). Do tego celu możemy również wykorzystać landing page. Używamy go również jeśli chcemy pozyskać zakupy.

Wizyta w firmie – już sama nazwa celu wskazuje jego zastosowanie, czyli zachęcenie odbiorców do przyjścia do sklepu/firmy.

Nie wiesz ile to kosztuje?

Reklama Facebook – gdzie się wyświetla?

Chociaż nazwa mogłaby sugerować, że reklamę można wyświetlać jedynie na facebooku to nie jest to zgodne z prawdą. Panel reklamowy Facebook Ads pozwala na tworzenie reklam w aplikacjach oraz na stronach Facebook, Instagram, Messenger oraz Audience Network. Co więcej możemy kierować dowolne komunikaty na każdą platformę lub wykorzystać dokładnie te same treści. Docelowo mamy do dyspozycji AŻ 23 umiejscowienia reklam.

Korzystając z Facebook Ads jesteś w stanie dotrzeć do niemalże każdego użytkownika internetu.

Jak przebiega proces prowadzenia Facebook Ads?

Po rozmowie i omówieniu celów przejdziemy do finalnego procesu obsługi Kampanii Facebook Ads.

Omówienie celów i posiadanych zasobów – Abyśmy lepiej poznali Twój biznes.

Umowa – Określa zasady i warunki współpracy.

Strategia i wdrożenie – Utworzenie strategii działania, przygotowanie materiałów oraz ich systematyczna analiza i optymalizacja. Pozostajemy w stałym kontakcie.

Raport – Każdego miesiąca otrzymasz raport przedstawiający skuteczność kampanii reklamowych oraz zachowań użytkowników.

Jak przebiega proces prowadzenia Facebook Ads?

Po rozmowie i omówieniu celów przejdziemy do finalnego procesu obsługi Kampanii Facebook Ads.

Omówienie celów i posiadanych zasobów – Abyśmy lepiej poznali Twój biznes.

Umowa – Określa zasady i warunki współpracy.

Strategia i wdrożenie – Utworzenie strategii działania, przygotowanie materiałów oraz ich systematyczna analiza i optymalizacja. Pozostajemy w stałym kontakcie.

Raport – Każdego miesiąca otrzymasz raport przedstawiający skuteczność kampanii reklamowych oraz zachowań użytkowników.