Prowadzenie FanPage

Prowadzenie firmowego Fanpage na Facebooku to nie lada wyzwanie. Samodzielna obsługa lub zlecanie tego przypadkowej osobie w firmie mija się z celem.
Prowadzimy Fanpage kompleksowo i zapewniamy kreatywność. Zajmujemy się tym profesjonalnie i mamy doświadczenie. Sprawimy, że Twoja firma wskoczy na wyższy poziom, dzięki umiejętnemu prowadzeniu fanpage. Dobierzemy różnorodne treści, które stworzą komunikację Twojej marki i wpłyną pozytywnie na odbiór firmy, a zarazem zwiększą liczbę Klientów.

Zwolnij swój czas i oddaj swój fanpage w ręce kreatywnego zespołu, który przyciągnie do Ciebie więcej Klientów!

 

Fanpage prowadzony z pomysłem.
Skorzystaj z bezpłatnej wyceny.

Prowadzenie Facebooka

Prowadzenie fanpage firmy to świetny sposób na promocję, gdy jest to robione przez kompetentne osoby. Cenimy sobie przemyślane strategie i jesteśmy pełni inicjatywy w prowadzeniu facebooka firmowego. Oprócz tego – lubimy to co robimy, a jeszcze bardziej cieszą Nas uśmiechnięte twarze naszych Klientów, gdy widzą swój odświeżony i kipiący pozytywną energią fanpage!

Prowadzenie fanpage na facebooku

Co otrzymasz od Nas w ramach prowadzenia usługi?

Profesjonalne i estetyczne grafiki

Projektujemy i tworzymy profesjonalne grafiki dopasowane do branży. Dzięki nim fanpage składa się w spójną całość, tym samym spajając się z identyfikacją wizualną marki i przyciągając wzrok każdego odbiorcy.

Autorska treść

Treści przygotowane przez naszego copywritera są przemyślane i angażujące. Efektem tego jest fanpage prowadzony z pomysłem i kreatywnym spojrzeniem.

Opieka specjalisty

Zgłaszając się do nas otrzymasz wsparcie specjalisty w kwestii prowadzenia fanpage, który będzie odpowiadał za absorbujące treści i interesujący content na Twoim firmowym profilu.

Comiesięczny harmonogram postów

Co miesiąc otrzymasz od Nas harmonogram treści, w którym będziesz mógł wprowadzić korekty. To sprawi, że dokładnie będziesz wiedział/a co i kiedy pojawi się na fanpage. Plan treści to komfort dla Ciebie – bez zmartwień o to co pojawi się na profilu.

Dbanie o wizerunek Twojej firmy

Zadbamy o Twój wizerunek na fanpage, aktywnie odpowiadając na pojawiające się komentarze oraz dbając o wizualną spójność profilu. Starannie dobierzemy komunikaty zamieszczane na fanpage, aby Twoja marka od razu kojarzyła się z pozytywnymi odczuciami.

Miarodajne kampanie reklamowe

W skład obsługi fanpage wchodzą kampanie reklamowe przygotowane przez profesjonalistę Facebook Ads. To gwarantuje pieczę nad działaniami reklamowymi Twojego fanpage, które mają za zadanie przynieść pozytywny odbiór Twojej firmy, aktywizację odbiorców i dotarcie do szerszego grona.
Nie wiesz ile to kosztuje?

Zobacz Nasze realizacje

Masz więcej pytań?

Ile kosztuje prowadzenie fanpage?

Koszt prowadzenia fanpage jest zależny od zakresu pracy. Pakiet startowy rozpoczyna się od 699 zł netto miesięcznie i jest skierowany do mniejszych firm rozpoczynających swoje działania na Facebooku. Pakiety dla sklepów internetowych mają wyższą cenę niż te dla lokalnych biznesów. Wszystko uzależnione jest również od branży i celów jakie ma przynieść obsługa Fanpage.

Jak tworzymy grafiki na fanpage?

Przygotowujemy profesjonalne grafiki z wykorzystaniem zdjęć udostępnionych przez Klienta lub korzystając z własnych baz zdjęć – starannie dobierając je do branży. Grafiki przygotowywane przez naszych specjalistów są spójne z Twoją firmą i mają za zadanie przykuć uwagę. Tworzymy z dbałością o estetykę.

Czy prowadzimy fanpage po angielsku?

Tak, istnieje możliwość prowadzenia przez nas profilu w języku angielskim. W naszym zespole mamy doświadczonego tłumacza, który zajmie się eksperckim przekładem treści na język angielski.

Co to działania organiczne na facebooku?

Działania organiczne na Facebooku to wszystkie te działania, którymi docieramy do osób za darmo, bez dodatkowego budżetu reklamowego. Przykładowo – dodając post na Fanpage bez działań płatnych docieramy do osób, które już polubiły Twój Fanpage.

Jaki budżet na promowanie fanpage?

Budżet do prowadzenia fanpage musi być odpowiednio ustosunkowany do celów jakie ma przynieść. Sugerowane budżety reklamowe do prowadzenia fb rozpoczynają się od 300 zł w podstawowych pakietach i dążą do około 2000 zł przy rozbudowanych pakietach (w przypadku bardziej rozbudowanych kampanii warto zainteresować się tematem kampanii Facebook Ads, którymi również się zajmujemy).
Budżet przeznaczany na promocję fanpage jest wykorzystywany do zwiększenia znajomości marki i stopniowego wchodzenia w interakcje.

O co chodzi z planem postów?
Co miesiąc przygotowujemy i przesyłamy harmonogram postów, dzięki temu wiesz kiedy pojawi się dany post i masz możliwość wprowadzenia zmian. Plan postów zawiera: tematy poszczególnych postów i daty pojawienia się na fanpage.
Ile postów zamieszczamy miesięcznie?
Wszystko zależy od pakietu jaki wybierzesz. Każda branża ma inne potrzeby, dlatego ilość postów dobieramy do Twojego biznesu.
Prowadzenie fanpage cennik
Cena prowadzenia fanpage jest w dużej mierze uzależniona od branży. Przykładowo – lokalny biznes nie wymaga tak dużego pakietu, jak chociażby sklep internetowy, który działania skupia na całej Polsce, a nie tylko jej małym obszarze. Na prowadzenie fanpage składa się wiele różnych czynników – począwszy od strategii, postów, relacji, aż po kampanie reklamowe. Każdy z tych elementów wymaga dogłębnej analizy i researchu tworząc synergię.
Czy warto prowadzić FanPage?
Prowadzenie fanpage to nie tylko dodawanie postów, ale również kreowanie wizerunku marki, budowanie relacji z odbiorcami, zdobywanie nowych Klientów oraz wpływ na sprzedaż i zainteresowanie produktami/usługami. Prowadzenie fanpage firmy jest wciąż przyszłościowym sposobem na rozwój. Facebook i profile firmowe na nim zawarte rosną w potęgę, ale nie uważamy tego za zły przejaw. Wręcz przeciwnie – uważamy to za możliwość dalszego rozwoju ze względu na to, że Facebook jest wizytówką firm, a jego posiadanie to już niemalże obowiązek.
Prowadzenie fanpage oferta

Oferta obsługi fanpage jest dobierana indywidualnie pod każdego Klienta. Wszystko zależy od branży – tak jak w przypadku ceny prowadzenia fb. Oferta dla sklepu internetowego będzie znacznie się różniła od tej dla firmy lokalnej. Oczywiście sklep, sklepowi nie równy – inne działania będą potrzebne dla małego sklepu internetowego z niszowym rękodziełem, niż dla dużej sieciówki.