Reklama Google Ads (AdWords)
Chcesz pozyskiwać nowych klientów i rozwijać firmę? Skorzystaj z pomocy naszych certyfikowanych ekspertów Google Ads (AdWords) i poznaj moc reklamy Google w pomnażaniu Twoich zysków!
Współpraca z Nami to
Skorzystaj z szybkiej wyceny i poznaj koszt reklamy w Google!
Nie jest żadną tajemnicą, że obecnie najskuteczniejszą przestrzenią reklamową jest sieć, a jednym z jej najbardziej efektywnych narzędzi są kampanie Google Ads (będziemy posługiwać się także dawną nazwą Google Adwords; system funkcjonował także kiedyś pod nazwą Google Adwords Express).
Inwestycja w Google Ads zdecydowanie się opłaca i przynosi wysokie współczynniki konwersji. A przy tym nie wymaga wydawania pieniędzy w ciemno. Ponosimy bowiem wyłącznie koszt realnych kliknięć (w przypadku reklamy za pośrednictwem YouTube – wyświetleń), a także mamy pełną kontrolę nad budżetem dzięki temu, że sami ustalamy, jakie środki możemy przeznaczyć na kampanie Google Ads.
Reklama Google — dlaczego warto współpracować z nami?
Google Ads to system reklamowy, który przyniesie realne zyski wyłącznie w przypadku profesjonalnego przygotowania kampanii. Dlatego warto nawiązać współpracę z agencją, która może pochwalić się aktualną wiedzą, bogatym doświadczeniem i zaawansowanymi umiejętnościami. Szukasz takiej agencji? Jesteśmy do usług! Zobacz, co nas wyróżnia.
Doświadczenie i wiedza certyfikowanych specjalistów Google Ads w akcji
Poznaj moc specjalistycznej wiedzy w zakresie zarządzania kampaniami Google AdWords (Ads). W Dais możesz skorzystać z doświadczenia i umiejętności certyfikowanych ekspertów Google Ads, którzy na swoim koncie mają wiele sukcesów reklamowych w systemie Google.
Stosowanie efektywnej metody SKAG
Wybór właściwych fraz kluczowych to jeden z najważniejszych czynników prowadzących do sukcesu kampanii. W Dais do tego etapu przykładamy się z wyjątkową starannością. Przy tworzeniu reklam stosujemy sposób SKAG – bardzo pracochłonną metodę doboru słów kluczowych do grup docelowych. To jedna z najbardziej skutecznych metod, dających bardzo wysokie zwroty z inwestycji.
Indywidualna opieka nad kampaniami przez stałego opiekuna klienta
W Dais żadna firma nie jest kolejnym wierszem w Excelu. W cenie usługi każdy klient otrzymuje indywidualnego opiekuna, który na bieżąco trzyma rękę na pulsie kampanii Adwords (Ads), tak by zawsze przynosiła jak najwyższe zyski. Optymalizuje on także na bieżąco wykorzystanie budżetu i dobiera najefektywniejsze rozwiązania.
Elastyczne podejście w zakresie Google Ads
Mimo, że na naszej stronie znajdziesz pakiety usług, w Dais do każdego biznesu podchodzimy indywidualnie i tworzymy rozwiązania szyte na miarę. Podstawą współpracy jest dla nas zawsze dokładne poznanie potrzeb i możliwości klienta i taki dobór rozwiązań, by zagwarantować mu jak najlepsze wyniki w Google Ads. Dodatkowo na każdym etapie współpracy oferujemy fachowe doradztwo.
Optymalne wykorzystanie budżetu reklamowego
System Google Ads daje szerokie możliwości ograniczenia wydatków przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej skuteczności reklamy. Znamy patenty na oszczędności i optymalizację budżetu i kiedy tylko to możliwe, stosujemy je w praktyce.
Prowadzenie kampanii Google Ads — zyski gwarantowane
Aby osiągnąć wysoką skuteczność kampanii Google, należy ją dobrze przygotować. W naszej agencji pracują certyfikowani specjaliści Google Ads (AdWords), którzy na każdym etapie współpracy stawiają na to, co w marketingu najważniejsze: efektywność reklamy i wysokie zwroty z inwestycji.
Zobacz, jak działamy krok po kroku.
Analiza potrzeb klientów
Sytuacja każdego klienta jest inna, dlatego też tym, co nas wyróżnia, jest indywidualne i partnerskie podejście. Nie działamy schematycznie — każdy przypadek zawsze szczegółowo analizujemy i dopasowujemy rozwiązania do potrzeb i możliwości klienta.
Analiza konkurencji pod kątem działania w sieci reklamowej Google Ads
Żaden biznes nie funkcjonuje w próżni — niezależnie od tego, czy działamy na rynku lokalnym, czy ogólnopolskim, zwykle konkurujemy z innymi podmiotami. I tak jak analiza konkurencji jest istotna przy tworzeniu strategii biznesu, tak też istotna jest w marketingu, a konkretnie w sieci reklamowej Google.
Dlatego też, zanim zaczniemy działać, przyglądamy się kampaniom konkurencyjnych firm pod kątem rodzajów, celów reklam czy stosowanych słów kluczowych. Na tej podstawie możemy zobaczyć, jakie słowa kluczowe i formaty reklam stosować, by budować silne pozycje naszych klientów na rynku.
Podłączenie narzędzi analitycznych i konfiguracja celów kampanii Google Ads
W witrynie klienta podpinamy narzędzia, dzięki którym mamy dostęp do bardzo cennych danych pozwalających na optymalizację kampanii Google Ads (AdWords). To rozwiązanie niezbędne, aby móc mierzyć wyniki kampanii. Jednocześnie na podstawie znajomości potrzeb biznesowych klienta opracowujemy najbardziej efektywne i możliwe do osiągnięcia cele kampanii.
Warto na tym etapie mieć świadomość tego, że kampania Google Ads może być nastawiona na:
- pozyskanie ruchu na stronie, tj. największej ilości kliknięć w reklamę i wejść na stronę internetową
- budowanie świadomości marki, tj. budowania rozpoznawalności i silnej pozycji biznesu na rynku.
Możemy ustalić także cele szczegółowe reklamy Google AdWords, jak np. oczekiwana wysokość sprzedaży lub liczba pozyskanych leadów, tj. wszystkich mierzalnych czynności podejmowanych przez użytkowników na stronie, jak np. wypełnienie formularza kontaktowego.
Przygotowanie strategii działania dla kampanii Google Ads
Gdy mamy już określone cele reklamy Google Ads, możemy przystąpić do szczegółowego opracowania strategii działania. To bardzo ważny element współpracy, podczas którego wybieramy rodzaje kampanii Google, a także analizujemy słowa kluczowe.
Stosujemy do tego celu bardzo pracochłonną, ale niezwykle efektywną metodę SKAG (korzystamy m. in. z takich narzędzi jak planer słów kluczowych Google). Działamy ze świadomością, że nie każdy rodzaj kampanii Google jest dobry do każdego celu i tylko wnikliwa analiza każdego przypadku pozwala wybrać optymalne rozwiązania, a w konsekwencji daje realne zyski.
Tworzenie grup reklam Google Ads (AdWords)
Etap tworzenia reklamy składa się z kilku kroków, do których wymagana jest specjalistyczna wiedza i doświadczenie w obszarze reklamy oraz szeroko rozumianego marketingu, tak aby kierować trafne kampanie Google Ads do odpowiednich, potencjalnie zainteresowanych, ofertą firmy osób.
Jakie działania składają się na tworzenie reklamy? Przyjrzyjmy się im po kolei.
- Ustalamy budżet reklamowy i sposób kontroli wydatków (poprzez maksymalne stawki reklamy lub maksymalny budżet dzienny).
- Dobieramy właściwe słowa kluczowe za pomocą metody SKAG o bardzo wysokiej skuteczności i ustalamy typy dopasowań.
- Następnie ustawiamy słowa wykluczające, czyli takie, na które kampania Google Ads nie będzie wyświetlała się w sieci wyszukiwania.
- Tworzymy reklamy tekstowe oraz reklamy graficzne. Dzięki naszemu doświadczeniu copywriterskiemu i graficznemu, zarówno w przypadku reklam tekstowych jak i graficznych, tworzymy materiały przykuwające uwagę, treściwe, z przekonującym wezwaniem do działania oraz stosowanymi w kampanii Google Ads słowami kluczowymi.
- Optymalizujemy docelową stronę internetową, czyli tę, do której kieruje reklama Google Ads. Wszystkie grupy reklam mają swoje unikalne i dopasowane do zapytania strony docelowe. Strony internetowe dopracowujemy pod kątem ścieżki zakupowej klientów.
- Dopasowujemy także rodzaje kampanii, lokalizacje, w jakich mają wyświetlać się reklamy Google Ads, urządzenia itp.
Na każdym kroku kierujemy się wiedzą i doświadczeniem naszych ekspertów od sieci reklamowej Google, którzy z sukcesem zrealizowali liczne kampanie Google Ads.
Mierzenie efektywności reklamy Google Ads
Mierzenie wyników reklamy i analityka internetowa to nasz konik. Skuteczność kampanii Google Ads mierzymy na bieżąco, a pomagają nam w tym znajomość specjalistycznych i zaawansowanych narzędzi. Dzięki temu na każdym etapie współpracy jesteśmy w stanie zareagować w Edytor Google Ads i jeśli trzeba – poprawić wyniki, jakie osiągają kampanie Google. Z chęcią też dzielimy się wiedzą i przedstawiamy rekomendacje na przyszłość. Efekt? Kampania Google Ads, która przynosi realne zyski: większa sprzedaż i szersza świadomość marki.
Zapytaj ile to kosztuje
Czym jest Google Ads (Adwords) i jakie typy reklam mamy do wyboru?
Sieć reklamowa Google to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu online i lider reklamy internetowej. Nic dziwnego, z wyszukiwarki Google korzysta aż 36 milionów Polaków (to niemal 96% populacji). I mimo tego, że kojarzą się z nią potocznie reklamy w wynikach wyszukiwania Google (inaczej linki sponsorowane), daje ona tak naprawdę znacznie więcej możliwości, które przedsiębiorcy mogą dopasowywać indywidualnie do specyfiki grupy docelowej oraz do posiadanego budżetu.
Reklamy w sieci wyszukiwania
Obecnie Google dąży do tego, by kampanie płatne były coraz to bardziej widoczne. I tak np. reklamy Google Adwords (Ads) to wyniki, inaczej linki sponsorowane, które w wyszukiwarce Google widoczne są na samej górze i na samym dole wyszukań. Są oznaczone napisem „Reklama”. To narzędzie bywa także nazywane reklamą tekstową. Składa sie z nagłówków, pola tekstu, adresu strony docelowej oraz ewentualnie z rozszerzenia reklam.
Reklamy graficzne na stronach partnerskich
Kampanie Google Ads widoczne są także podczas zwykłego surfowania w sieci. Konkretne reklamy wyświetlają się na stronach partnerskich Google, tj. w portalach o różnej tematyce jak np. wp.pl, pudelek.pl, onet. pl oraz wiele innych. Swoim zasięgiem obejmują ok. 98% polskiego Internetu. Dzięki odpowiedniemu stargetowaniu reklamy możemy podążać za użytkownikami, którzy są w naszej grupie docelowej. Reklamy Google wyświetlają się na nich jako reklama graficzna (tj. banery).
Reklamy wideo w You Tube
Kolejną możliwością są reklamy w portalu YouTube. Mające formę video reklamy wyświetlane są podczas oglądania filmów w serwisie YouTube — przed rozpoczęciem filmu oraz w jego trakcie. Mogą być pomijalne (możliwe do przewinięcia) lub niepomijalne (wymuszające obejrzenie w całości). Serwis odwiedza regularnie 16 milionów Polaków — potencjalnych klientów Twojej firmy. Reklamy wideo to doskonały sposób na docieranie do nich i budowanie świadomości marki.
Reklamy w Mapach Google i na Gmailu
Kampanie lokalne mogą wyświetlać się także w narzędziu o ogromnym potencjale marketingowym, jakim są Mapy Google (zarówno w wersji webowej, jak i w aplikacji). Reklama informuje wówczas o lokalizacji sklepu lub firmy usługowej (to rozwiązanie wymaga skonfigurowania wizytówki w Mapach Google).
Gmail natomiast umożliwia wyświetlanie reklamy tekstowej o charakterze interaktywnym (tj. reklama displayowa). Za pośrednictwem poczty Gmail można promować także produkty takie jak aplikacje i zachęcać użytkowników do ich pobrania.
Reklamy produktowe
Kolejnym typem reklam Google Adwords (Ads) są kampanie produktowe, idealne dla branży e-commerce. Wyświetlenia reklamy widoczne są na samej górze w wynikach wyszukiwania Google w formie zdjęć produktów, nazw, cen oraz nazw sklepów internetowych. Wymagają odpowiedniego opracowania feedu produktowego w platformie Google Merchant Center.
Remarketing
Remarketingiem nazywamy rodzaj reklamy kierowany do odbiorców, którzy już wcześniej weszli w kontakt z marką (odwiedzili sklep internetowy, korzystali z aplikacji itp.). Remarketing to inaczej wyświetlanie reklam w momencie, gdy taki użytkownik przegląda wyniki wyszukiwania czy też odwiedza strony partnerskie. To jedno z niezwykle skutecznych marketingowo narzędzi, dzięki któremu można przypominać klientom o swoich produktach czy usługach.
Jak działają reklamy w wyszukiwarce Google?
Poznajmy teraz sposób działania kampanii Google Ads. Opierają się one głównie na modelu Cost Per Click (reklamodawca ponosi koszt wyłącznie, gdy użytkownik kliknie reklamę), a w przypadku reklam w serwisie YouTube — Cost Per View. Sposób działania kampanii Google Ads opiera się na licytacji.
Licytacja w Google Ads – co to oznacza?
Mówi się, że system reklamowy Google w sposobie działania jest podobny do licytacji czy też aukcji. Zastanawiasz się, jak to dokładnie przebiega? Na początku kampanii Google ustalany jest maksymalny koszt, jaki reklamodawca jest w stanie ponieść za kliknięcie. Użytkownik wpisuje w wyszukiwarce Google odpowiednie słowa kluczowe. System Google sprawdza w tym czasie, czy są też inne firmy, które prowadzą kampanię Google na to samo hasło. Jeśli tak jest — zaczyna się licytacja. Najwyżej wyświetla firmy, które zadeklarowały najwyższą stawkę za kliknięcie, ale jednocześnie bierze pod uwagę też jakość poszczególnych kampanii.
Czym jest jakość kampanii reklamowej?
Algorytmy Google Adwords przyglądają się stronie docelowej, do której kieruje reklama oraz sprawdzają jej jakość i trafność przekazu reklamowego. Dzięki temu, że pod uwagę brany jest też czynnik jakościowy, skuteczność kampanii może być bardzo wysoka zarówno w przypadku dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich lokalnych biznesów.
Skorzystaj z formularza bezpłatnej wyceny
Dlaczego warto zainwestować w kampanie Google Ads?
Przedsiębiorcy często zastanawiają się nad tym, czy opłaca się inwestować w prowadzenie kampanii Google Ads. Odpowiadamy: jeśli celem firmy jest zwiększenie sprzedaży (zwłaszcza w krótkim terminie) oraz budowanie rozpoznawalności marki: zdecydowanie tak! W przypadku znaczącej większości biznesów nie ma szybszego i bardziej efektywnego sposobu na pozyskanie klientów i zwielokrotnienie swoich zysków.
Poznaj najważniejsze korzyści kampanii AdWords (Ads) i przyciągnij wartościowych klientów do swojej marki.
Spore szanse na wysoki zwrot z inwestycji
Google Ads jest narzędziem, które pozwala wygenerować spore zyski. Jednak trzeba mieć świadomość, że jest to możliwe wyłącznie przy odpowiedniej optymalizacji reklamy – pod kątem doboru fraz kluczowych oraz jakości kampanii.
Natychmiastowo widoczne efekty kampanii
Google Ads przynosi efekty sprzedażowe właściwie natychmiast po uruchomieniu prawidłowo przygotowanej kampanii. Dlatego też świetnie sprawdza się do promowania produktów w krótkim odcinku czasu (np. przed świętami, z okazji Black Friday itp).
Duża elastyczność i efektywność budżetu oraz możliwość jego kontroli
Kampanie Google Ads pozwalają na samodzielnie ustalenie nie tylko wysokości budżetu reklamowego, ale także sposobu jego wykorzystania. W naszej agencji znamy także sposoby na to, jak obniżać koszty kampanii bez utraty jej skuteczności. Ogromnym atutem, jakie daje prowadzenie kampanii AdWords (Ads) jest to, że płacimy wyłącznie za realne kliknięcia w reklamę.
Możliwość wyboru spośród wielu typów kampanii
To kolejny atut systemu reklmowego Google Ads. Do wyboru mamy: tylko sieć wyszukiwania, tylko sieć reklamowa (tj. strony partnerskie), reklama produktowa, remarketing, reklama w aplikacjach, w YouTube. Oczywiście rodzaje kampanii możemy ze sobą mieszać i korzystać z efektu synergii, a co za tym z lepszych wyników sprzedażowych, jakie dają.
Ogromny zasięg reklamy w Google i zaawansowane możliwości targetowania
Jak już powiedzieliśmy, wyszukiwarka Google to obecnie podstawowe narzędzie wyszukiwania dla 96% polskich użytkowników Internetu. Czy oni wszyscy to potencjalni klienci? Oczywiście nie jest to takie proste. Tak szerokie targetowanie (czyli kierowanie reklamy do poszczególnych potencjalnych klientów) nie da nam satysfakcjonujących wyników. Google daje jednak możliwość bardzo precyzyjnego targetowania i docierania do użytkowników faktycznie zainteresowanych danym produktem lub usługą.
Możliwość bardzo precyzyjnego mierzenia skuteczności kampanii
System reklamowy Google daje dostęp do niezwykle cennych danych. Przede wszystkim stwarza szerokie możliwości analizowania kluczowych wskaźników efektywności, takich jak liczba kliknięć, stosunek kliknięć do wyświetleń (CTR), średnia pozycja reklamy w wynikach wyszukiwania, zwrot z wydatków na reklamę (ROAS), wynik jakości reklamy, współczynnik konwersji i wiele innych parametrów. Dzięki temu można bardzo precyzyjnie ocenić skuteczność każdej z kampanii oraz w razie potrzeby wdrożyć niezbędne zmiany, by poprawić wyniki.
Skuteczność w budowaniu świadomości i wizerunku marki
Dzięki szerokiemu zasięgowi i możliwości precyzyjnego stargetowania przekazu reklamowego, Google Ads świetnie sprawdza się także do budowania mocnej pozycji firmy na rynku, zarówno ogólnopolskim, jak i lokalnym.
Kto powinien zainwestować w Google Ads?
Google Ads to system reklamowy, który sprawdza się świetnie zarówno w sklepie internetowym, firmie usługowej czy firmie lokalnej. To narzędzie, które będzie skuteczne i pomoże przyciągnąć klientów niezależnie od skali i zasięgu działania. Skorzystają na nim zarówno duzi rozpoznawalni ogólnopolscy gracze, jak i niewielkie biznesy, start-upy czy firmy lokalne.
Wszystko dzięki temu, że jest on systemem niezwykle elastycznym, jeśli chodzi o dobór typów reklamy oraz zarządzania budżetem reklamowym. Dodatkowo, przy ustalaniu pozycji reklam pod uwagę bierze się nie tylko kryterium budżetu. Liczy się także jakość przekazu reklamowego i strony, do której kieruje reklama. W praktyce oznacza to, że nie tylko firma, która zaoferuje najwyższą stawkę za kliknięcie w reklamę będzie widoczna na wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Wysoko w wynikach może znaleźć się także reklamodawca, który zaoferował mniej, ale jakość jego reklamy oceniana jest przez Google jako wysoka.
Dlatego też przy włączaniu systemu reklamowego Google w swoją strategię marketingową tak ważne jest profesjonalne przygotowanie kampanii. Nie masz na to czasu lub potrzebnych umiejętności? Nie działaj w ciemno, bo w ten sposób tylko przepalisz budżet. Zapewnij sobie efekty i zleć reklamę w Google specjalistom z naszej agencji lub sprawdź ile kosztuje Reklama w Google – Cennik
Reklama Google Ads – postaw na certyfikowanych specjalistów Google
Wiesz już, że reklama Google Ads może pomóc Ci osiągnąć sukces sprzedażowy. Jako certyfikowani specjaliści Google Ads jesteśmy do usług! Skontaktuj się z nami i zacznijmy działać dla rozwoju Twojego biznesu!