Reklamy Google Shopping generują aż 85,3% kliknięć spośród wszystkich reklam PPC w Google. To niezaprzeczalny dowód na skuteczność...
Lubisz być na bieżąco z tym co w trawie piszczy? Nasz blog to pigułka wiedzy z dziedzin marketingu, bez owijania w bawełnę! Konkretnie, na temat i rzetelnie.
Najnowsze artykuły
Optymalizacja kampanii Google Ads – 6 prostych kroków! Poradnik
Około 65% firm z sektora MŚP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa) regularnie uruchamia własne kampanie PPC (ang. Pay Per Click), w tym Google...
Komu zlecić prowadzenie kampanii Google Ads?
Czy wiedziałeś, że 63% klientów preferuje reklamy Google Ads ponad inne formy promocji typu Meta Ads lub LinkedIn Ads? Wynika to z powodu...
Nie wiesz jak rozwinąć swój biznes w internecie?
A może znasz już marketingowe rozwiązania, ale nie masz czasu na ich realizację?
Jesteśmy elastyczną agencją interaktywną, która dostarcza efekty, pomaga zarabiać więcej i wskazuje możliwe ścieżki rozwoju! Sprawdź naszą ofertę i powierz nam marketing swojej firmy!
Starsze wpisy
Zakupy Google – co to jest i komu dedykujemy Google Ads?
Zakupy Google, inaczej Google Shopping odpowiadają za 65% wszystkich kliknięć w Google Ads. Wynika to z prostego powodu – klienci widzą je...
Agencja Google Ads – jak wybrać? 9 ważnych kryteriów!
Pierwsze trzy wyniki płatnych wyszukiwań w Google zabierają aż wszystkich 41% kliknięć w wyszukiwarce giganta z Mountain View. Statystyki...
E-commerce marketing – jak zacząć reklamę sklepu w 9 krokach?
Na koniec 2024 roku sprzedaż detaliczna w handlu elektronicznym przekroczy 6,3 miliarda dolarów. Szacuje się również, że w kolejnych...
Pozyskiwanie leadów B2B – jak stworzyć strategię? 8 kroków!
Statystyki Growth List podają, że ponad połowa profesjonalnych marketerów wykorzystuje 50% budżetu prowadzonych firm na pozyskiwanie...
Reklama online – dlaczego warto i jaką wybrać w e-commerce?
Ponad 60% marketerów online wykorzystuje Google Ads do promocji firm swoich klientów – dotyczy to zarówno sektora B2B oraz B2C. To jednak...
Jak pozyskiwać nowych klientów do sklepu e-commerce? 5 metod!
Aż 89% kupujących w sklepach e-commerce analizuje opinie przed zakupem konkretnego produktu. To dowód na to, że recenzje mają niebagatelne...
Reklama sklepu internetowego – 7 najlepszych sposobów!
Wartość rynku e-commerce wynosi obecnie 6,3 miliarda dolarów. To sporo, jednak perspektywy są jeszcze lepsze. Otóż z racji na szeroko...
Marketing rekomendacyjny – czym jest i dlaczego warto? 7 powodów!
Bazując na odpowiedziach ponad 28 000 ankietowanych z 56 krajów, możemy wywnioskować, iż 92% klientów ufa marketingowi rekomendacyjnemu...
Branding – co to znaczy i jak zbudować silną markę w 5 krokach?
Ponad 80% mężczyzn oraz 76% kobiet kupuje produkty od sklepów internetowych, które kojarzy (np. z reklam w telewizji lub w Internecie)....