Prowadzenie bloga firmowego

Napiszemy dla Ciebie treści na bloga, które realnie pomogą Ci w pozyskiwaniu klientów: zwiększą ruch na stronie, zapewnią świetną widoczność Twojej marki w wynikach wyszukiwania Google oraz zbudują rozpoznawalność i autorytet eksperta w branży.
Zamów bezpłatną wycenę prowadzenia bloga

Jak będziemy prowadzić blog firmowy?

Prowadzenie bloga to znacznie więcej niż tylko zwykłe pisanie artykułów. Współpracując z nami, nie musisz jednak martwić się niczym. Blogi prowadzimy od A do Z poprzez:

  • analizę konkurencji — pod kątem tego, jakie artykuły tworzy. To dla nas wartościowe źródło informacji na temat oczekiwań grupy docelowej oraz możliwości zdobycia przewagi konkurencyjnej
  • analizę słów kluczowych — wybieramy słowa kluczowe, które są istotne dla rozwoju Twojego biznesu i mają potencjał pozyskiwania ruchu na stronę. Dzięki temu docieramy do użytkowników i optymalizujemy stronę na więcej fraz kluczowych
  • stworzenie content planu — na podstawie analizy konkurencji i SEO wybieramy tematy zgodne z celami biznesowymi. Opracowujemy plan treści, które są interesujące dla grupy docelowej
  • tworzenie treści — piszemy artykuły i optymalizujemy je pod kątem SEO. W tym etapie możesz brać udział, ale nie musisz. Piszemy na podstawie samodzielnego researchu lub materiałów dostarczonych przez klienta
  • publikacja artykułów — artykuły wraz ze zdjęciami publikujemy na blogu firmowym.

Dlaczego warto zainwestować w prowadzenie bloga firmowego?

Dla nas cel marketingu jest jeden: zwiększać zyski. Firmowy blog jest jednym z najskuteczniejszych, a przy tym niewymagających dużych nakładów finansowych, narzędzi marketingu online. Poznaj korzyści, jakie możesz osiągnąć dzięki prowadzeniu bloga.

Zwiększenie ruchu na stronie internetowej

Prowadzenie bloga firmowego bezpośrednio przekłada się na wzrost ruchu na stronie firmowej. Wartościowe treści są chętnie udostępniane przez czytelników, mogą stać się nawet tzw. viralem, czyli docierać do bardzo dużej liczby użytkowników w krótkim czasie. Wpisy blogowe łatwo wypromować w mediach społecznościowych i pozyskać z nich ruch na stronę. A dzięki optymalizacji na odpowiednie słowa kluczowe stają się także doskonale widoczne w wyszukiwarce Google, z której także generują wejścia na firmową witrynę.

Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Podstawą profesjonalnie prowadzonego bloga firmowego jest analiza słów kluczowych, które są ważne dla danego biznesu i mają potencjał, by zapewnić firmie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. W ten sposób blog wspiera pozycjonowanie całej strony oraz konkretnych podstron, związanych z poszczególnymi usługami lub produktami. Unikatowe i interesujące dla grupy docelowej artykuły nasycone umiejętnie wplecionymi frazami kluczowymi zwiększają szanse na dotarcie do potencjalnych klientów i wzbudzają ich zaufanie do marki.

Zwiększenie konwersji (sprzedaż, leady)

Prowadzenie bloga pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej — zarówno tych, którzy robią wstępny research, jak i tych, którzy są bardziej zainteresowani konkretnym produktem lub usługą. Artykuły blogowe stwarzają doskonałą możliwość nienachalnej promocji swojej marki, dzielenia się branżową wiedzą i budowania relacji, które przekładają się na zwiększenie sprzedaży lub pozyskanie wartościowych leadów.

Promocja marki i budowanie jej pozytywnego wizerunku

Blog pomaga budować pozycję eksperta w branży w perspektywie długofalowej. Blog nie jest działaniem doraźnym (jak np. kampania reklamowa), do wartościowych i merytorycznych tekstów czytelnicy wracają nawet po kilku latach. W ten sposób firma buduje zaufanie odbiorców treści, a co za tym idzie, dobre relacje. A to, co wartościowe dla użytkowników sieci, jest też wartościowe dla robotów Google, które wyświetlają firmową stronę na wyższych pozycjach.

Prowadzenie bloga firmowego — cennik

Cennik prowadzenia bloga jest uzależniony od liczby przygotowywanych artykułów w miesiącu oraz stopnia skomplikowania podejmowanych tematów.

Skontaktuj się z nami, by sprawdzić, ile kosztuje prowadzenie bloga firmowego

Formularz kontaktowy

    Imię:

    *Adres email:

    *Twój numer telefonu:

    Napisz nam czego potrzebujesz: