艢wietny start 馃帀 wsp贸艂pracy z salonem stylizacji paznokci!

utworzone przez Magda Ziarko | Case study, Social media

Nowa owocna wsp贸艂praca, a w艂a艣ciwie owocny start! Salon manicure w Szczecinie, to rozwijaj膮cy si臋 biznes z trzema stylistkami paznokci, obs艂uguj膮cymi zar贸wno kobiety, jak i m臋偶czyzn. Klienci prowadz膮cy salon zdecydowali si臋 na obs艂ug臋 Facebooka, Instagrama i TikToka z kampaniami wspomagaj膮cymi Meta Ads.

Start wsp贸艂pracy

Faza pocz膮tkowa naszej wsp贸艂pracy skupi艂a si臋 na przeprowadzeniu rebrandingu, czyli od艣wie偶eniu wizerunku salonu. Klient posiada艂 now膮 nazw臋 salonu, kolory marki i nowe logo. Zale偶a艂o mu na rozpocz臋ciu roku z nowym wizerunkiem. Dzia艂ania rozpocz臋li艣my od zapoznania si臋 z nowym wizerunkiem marki, przygotowaniem strategii reklamowej, harmonogramu na pierwszy miesi膮c dzia艂a艅 oraz stworzeniu nowej szaty graficznej, sp贸jnej z nowym wizerunkiem. Warto zaznaczy膰, 偶e Klienci ju偶 na starcie zaznaczyli, 偶e byli otwarci na nagrywanie film贸w na potrzeby Social Media, co zdecydowanie nas ucieszy艂o, poniewa偶 wiedzieli艣my, 偶e b臋dzie na czym pracowa膰, dlatego ju偶 od pocz膮tku harmonogram obejmowa艂 m.in. rolki 馃帴

Cele Klienta

馃幆 Dotarcie do szerokiej grupy odbiorc贸w i poinformowanie o rebrandingu salonu.
Mieli艣my zakomunikowa膰 aktywnym Klientom marki jej nowy wizerunek i zmian臋 nazwy.
馃幆 Zwi臋kszenie zaanga偶owania klient贸w marki .
馃幆 Zwi臋kszenie liczby umawianych wizyt w salonie.

Strategia

Razem z klientem stworzyli艣my nowy, atrakcyjny styl graficzny – cel by艂 taki aby by艂o estetycznie, stylowo i prosto.

Strategia obejmowa艂a miesi臋czne planowanie r贸偶norodnych tre艣ci na Instagramie i Facebooku, obejmuj膮ce m.in. ciekawe metamorfozy paznokci, inspiracje, humorystyczne filmy i edukacyjne materia艂y, odpowiadaj膮ce na pytania klient贸w.

Dodatkowo, nasza strategia obejmuje dzia艂ania na platformie TikTok, gdzie skupiamy si臋 na wynikach organicznych. Klientka dostarcza nam materia艂y wideo na podstawie zaplanowanego harmonogramu. Nast臋pnie poddajemy materia艂y monta偶owi oraz publikacji wraz z dobraniem odpowiedniej muzyki 馃幍

Niekt贸re z materia艂贸w s膮 dodawane tak偶e w formie rolek na instagramie.

W stories znalaz艂o si臋 miejsce r贸wnie偶 na ankiety i quizy, kt贸re dodatkowo aktywizuj膮 spo艂eczno艣膰.

Od pocz膮tku wsp贸艂pracy rozpocz臋li艣my prowadzenie kampanii Meta Ads z zainicjowaniem wi臋kszego bud偶etu, by przekaza膰 informacj臋 o rebrandingu jak najwi臋kszej liczbie odbiorc贸w.

Strategia obejmowa艂a 4 kampanie tj.

  • wy艣wietlenia wideo – wy艣wietlenie reels dla wi臋kszej liczby odbiorc贸w
  • aktywno艣膰 na FB oraz IG – zwi臋kszenie aktywno艣ci pod postami na obu platformach
  • zasi臋g (remarketing) – dotarcie z informacj膮 o rebrandingu do os贸b, kt贸re mia艂y wcze艣niej kontakt z mark膮

Rezultaty ju偶 po pierwszym 1,5 miesi膮ca wsp贸艂pracy

Instagram:
  • Wzrost zasi臋gu o 789,2%
  • Liczba wizyt na stronie wzros艂a o 77,7%
  • Zaanga偶owanie konta wzros艂o o 343%
  • Liczba obserwator贸w wzros艂a o 3,3%
  • 艁膮czna liczba polubie艅 post贸w od pocz膮tku wsp贸艂pracy wynios艂a 1112
Facebook:
  • Wzrost zasi臋gu o 392,5%
  • Wzrost odwiedzin strony o 104,6%
  • 艁膮czna liczba polubie艅 na stronie od pocz膮tku wsp贸艂pracy wynios艂a 576
TikTok:
  • Zyskali艣my 93 341 wy艣wietle艅, wy艂膮cznie dzi臋ki organicznym dzia艂aniom.

Podsumowanie

Zestawienie umiej臋tno艣ci stylistek, precyzyjnej strategii oraz odwa偶nych dzia艂a艅 w mediach spo艂eczno艣ciowych zaowocowa艂o znakomitymi efektami. Rebranding nie tylko przyci膮gn膮艂 nowych odbiorc贸w, lecz r贸wnie偶 skutecznie ich zaanga偶owa艂. Wzrost widoczno艣ci online, zasi臋gu spo艂eczno艣ciowego i liczby odwiedzin na stronie internetowej s膮 wyra藕nym dowodem na pozytywn膮 reakcj臋 spo艂eczno艣ci.

Nie mo偶emy si臋 doczeka膰 kolejnych miesi臋cy wsp贸艂pracy 馃帀

Chcesz wej艣膰 na biznesowe podium?

Zr贸bmy to razem! Nasi eksperci przygotuj膮 dopasowan膮 strategi臋 i zwi臋ksz膮 Twoj膮 sprzeda偶.