Reklama w Google — cennik

Platforma reklamowa Google Ads (dawniej Google AdWords) to jedno z najlepszych i najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego. Nic dziwnego, to właśnie w wyszukiwarce tego jednego z największych światowych potentatów technologii spotykają się podaż oraz popyt na produkty i usługi.

I Ty planujesz skorzystać z potencjału Google Ads? Cena obsługi kampanii jest jednym z czynników, które przedsiębiorcy biorą pod uwagę przy planowaniu działań marketingowych w swojej firmie. Sprawdź, od czego zależy i ile kosztuje reklama w Google.

Skorzystaj z opcji szybkiej wyceny reklamy w Google Ads

Google Ads (dawniej Google AdWords) – cena: od czego zależy?

Wpisujesz w wyszukiwarkę zapytanie “kampania adwords cennik” lub “google adwords ceny” i widzisz konkretne stawki, ale nie wiesz, z czego wynikają i co składa się na całkowity ostateczny koszt reklamy w Google, jaki poniesie Twoja firma? Dlatego wychodzimy naprzeciw i czarno na białym tłumaczymy, co ma wpływ na cennik Google Ads, jakie koszty się na niego składają i z czego dokładnie wynika ich wysokość.

Jak działa Google Ads i co wpływa na ceny reklamy w Google?

Google Ads jest liderem na rynku reklamy internetowej i działa głównie w modelu Cost Per Click (CPC), czyli kosztu za kliknięcie (ew. Cost Per View, w przypadku YouTube). Koszt kliknięcia jest określany na podstawie licytacji reklam.

Jak przebiega to w praktyce? Użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę dane hasło (słowo kluczowe). W tym samym momencie Google sprawdza, czy są firmy, które chcą reklamować się z jego użyciem. Jeśli tak — rozpoczyna aukcję. Każda z firm na etapie tworzenia kampanii ustala maksymalny koszt, jaki jest w stanie ponieść za pojedyncze kliknięcie. Najczęściej im więcej firm chętnych do reklamy na dane hasło, tym koszt kliknięcia jest wyższy. Na tym etapie widać już, że popularność słowa kluczowego ma duży wpływ na cenę reklamy w Google.

Następnie Google wyświetla reklamy firm w kolejności odpowiadającej zadeklarowanej wysokości stawki za kliknięcie i jakości reklamy, tj. jakości strony docelowej, do której odsyła reklama, trafności przekazu oraz zakładanego współczynnika klikalności. Dzięki uwzględnieniu czynnika takiego jak jakość, w Google Ads skutecznie przyciągać klientów mogą zarówno małe lokalne biznesy, jak i duzi gracze na ogólnopolskim rynku e-commerce.

Reklama firmy w Google — cennik

[Google AdWords]

Przesuń w prawo →

Mini

450 zł
netto/mies.

Dla startujących mikrofirm lub firm działających wyłącznie na rynku lokalnym.

Obsługiwany miesięczny
budżet reklamowy płatny dodatkowo: 200-1000 zł netto
Najpopularniejszy

Standard

750 zł
netto/mies.

Pakiet przeznaczony dla firm usługowych lub mniejszych sklepów internetowych.

Obsługiwany miesięczny
budżet reklamowy płatny dodatkowo: 1000-3000 zł netto

W przypadku budżetu 3000-15000 zł netto koszt obsługi to
750 zł + 15 % budżetu

E-COMMERCE

1000 zł
+15% budżetu

netto/mies.

Pakiet dla większych graczy, głównie większych sklepów internetowych.

Obsługiwany miesięczny
budżet reklamowy płatny dodatkowo: powyżej 2000 zł netto.

Pakiet indywidualny

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest najlepsze dla Twojego biznesu?

Odezwij się, a przygotujemy szybką wycenę.

Google Ads (Google AdWords) – cennik: jakie czynniki dodatkowe wpływają na wysokość budżetu reklamowego?

Wiemy już, że na koszt reklamy ma wpływ popularność wybranego słowa kluczowego i jakość reklamy. Co jeszcze decyduje o wysokości budżetu reklamowego? Oto najważniejsze czynniki i zależności z nimi związane:

  • konkurencja na rynku — im większa, tym większy budżet na reklamę na Googlu
  • cena produktu/usługi — im jest wyższa, tym proces zakupowy dłuższy, a więc większe koszty reklamy
  • rodzaj produktu/usługi — czy kupujemy go nawykowo i szybko, czy przed zakupem potrzebujemy edukacji i fachowego doradztwa
  • etap rozwoju biznesu — im mniej znana marka, tym wyższy budżet
    profil klienta — im bardziej wrażliwa na cenę produktu/usługi grupa docelowa, tym wyższy budżet na reklamę.

Reklama Google — cennik: jakie czynniki wpływają na koszt obsługi kampanii?

O sukcesie reklamy w Google w większym stopniu niż sama wysokość budżetu reklamowego decyduje umiejętne dobranie ustawień takich jak cel i rodzaj kampanii, a także odpowiedni dobór słów kluczowych do poszczególnych grup docelowych.

Dlatego na ostateczny koszt reklamy w Google wpływ ma także przygotowanie, optymalizacja i prowadzenie kampanii AdWords/Ads. Cennik, który przedstawiamy na naszej stronie, przedstawia 3 pakiety dopasowane do wielkości, potrzeb i możliwości każdego biznesu. Utworzyliśmy je dla ułatwienia i minimalizacji kosztów — w pakiecie usługi kosztują mniej, a ich działanie wzmacnia się nawzajem dzięki efektowi synergii.

  • Pakiet Mini — przeznaczony jest dla niewielkich firm działających na rynku lokalnym, dla biznesów, które są na początkowym etapie rozwoju
  • Pakiet Standard — idealny dla mniejszych sklepów internetowych oraz firm usługowych
  • Pakiet E-commerce — stworzony z myślą o dużych ogólnopolskich firmach, głównie z obszaru e-commerce.

Jakie konkretne koszty składają się na miesięczny cennik reklamy Adwords/Ads?

  • wdrożenie Google Analytics za pomocą Google Tag Managera
  • odpowiedni dobór typu kampanii i utworzenie jej efektywną metodą SKAG
  • umiejętny dobór słów kluczowych
  • trafna konfiguracja grup odbiorców
  • przygotowanie przykuwających uwagę treści reklamowych (tekst, grafika)
  • właściwa optymalizacja reklam
  • bieżący monitoring efektów
  • ustalona wysokość obsługiwanego budżetu reklamowego
  • stała dostępność opiekuna klienta.

Oraz opcjonalnie:

  • przygotowanie strategii działania w Google Ads (research firmy, branży, grup docelowych, konkurencji, określenie celów działania)
  • usługa remarketingu dynamicznego, w tym utworzenie list remarketingowych
  • dodanie produktów do przestrzeni Google Zakupy oraz utworzenie i prowadzenie kampanii produktowych
  • instalacja Pixeli Google Ads
  • miesięczne raporty
Co wchodzi w zakres poszczególnych pakietów, możesz sprawdzić tutaj:

Przesuń w prawo →

Każdy pakiet zawiera BEZPIECZNĄ UMOWĘ, bez długotrwałych okresów wypowiedzenia!
To znaczy, że możesz wypowiedzieć ją w każdej chwili, a okres wypowiedzenia trwa TYLKO miesiąc!

Mini

Obsługiwany miesięczny
budżet reklamowy płatny dodatkowo:
200-1000 zł netto

Dla początkujących mikrofirm i lokalnych biznesów.

Przygotowanie strategii (research konkurencji, zapoznanie z firmą, określenie celów kampanii, przygotowanie kampanii, wdrożenie)
Utworzenie kampanii
Dobór słów kluczowych
Kampania zostanie przygotowana pracochłonną metodą SKAG – ma na celu większą kontrolę budżetu i osiągnięcie maksymalnych efektów
Wykluczenia niepasujących słów kluczowych
Konfiguracja grup odbiorców
Kampanie tekstowe
Przygotowanie treści reklamowych
Optymalizacja reklam
Bieżący monitoring kampanii
Dedykowany opiekun reklam – Specjalista Google Ads
Instalacja Pixeli Google Ads
Krótkie comiesięczne podsumowanie

Standard

Obsługiwany miesięczny
budżet reklamowy płatny dodatkowo:
1000-15000 zł netto

Dla firm usługowych oraz małych sklepów internetowych z maksymalną ilością produktów do 100.

Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii bezpłatnie wdrażamy Google Analytics za pomocą Google Tag Managera (jeśli jest taka potrzeba). Wdrożenie obejmuje konfigurację tagów, celów i filtrów.
Przygotowanie strategii (research konkurencji, zapoznanie z firmą, określenie celów kampanii, przygotowanie kampanii, wdrożenie)
Prowadzimy wszystkie typy kampanii, które mogą zapewnić odpowiednie rezultaty.
Kampania zostanie przygotowana pracochłonną metodą SKAG – ma na celu większą kontrolę budżetu i osiągnięcie maksymalnych efektów
Dobór słów kluczowych
Przygotowanie tekstów reklamowych
Przygotowanie elastycznych grafik reklamowych
Remarketing dynamiczny (dla sklepu)
Dodanie produktów do przestrzeni Google Zakupy (dla sklepu)
Kampanie produktowe (dla sklepu)
Konfiguracja Google Analytics
Utworzenie list remarketingowych
Instalacja Pixeli Google Ads
Stały monitoring reklam
Optymalizacja i wybór najskuteczniejszych reklam
Opiekun reklam – Specjalista ds. Google Ads
Miesięczny raport

E-COMMERCE

Obsługiwany miesięczny
budżet reklamowy płatny dodatkowo:
powyżej 2000-25000 zł netto

Dla dużych firm oraz większych sklepów internetowych z liczbą produktów powyżej 100.

Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii bezpłatnie wdrażamy Google Analytics za pomocą Google Tag Managera (jeśli jest taka potrzeba). Wdrożenie obejmuje konfigurację tagów, celów i filtrów.
Przygotowanie strategii (research konkurencji, zapoznanie z firmą, określenie celów kampanii, przygotowanie kampanii, wdrożenie)
Prowadzimy wszystkie typy kampanii, które mogą zapewnić odpowiednie rezultaty.
Kampania zostanie przygotowana pracochłonną metodą SKAG – ma na celu większą kontrolę budżetu i osiągnięcie maksymalnych efektów
Dobór słów kluczowych
Przygotowanie tekstów reklamowych
Przygotowanie elastycznych grafik reklamowych
Remarketing dynamiczny (dla sklepu)
Dodanie produktów do przestrzeni Google Zakupy (dla sklepu)
Kampanie produktowe (dla sklepu)
Konfiguracja Google Analytics
Utworzenie list remarketingowych
Instalacja Pixeli Google Ads
Stały monitoring reklam
Optymalizacja i wybór najskuteczniejszych reklam
Opiekun reklam – Specjalista ds. Google Ads
Miesięczny raport
Za dodatkową opłatą możemy także stworzyć dedykowany reklamie landing page, przygotować graficzne banery do wykorzystania w platformie reklamowej Google Ads czy przeprowadzić kampanię w języku angielskim i niemieckim.

Czemu opłaca się inwestować w reklamę w Google?

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy warto inwestować w kampanie AdWords. Cena tej usługi nie należy w końcu do najniższych… To prawda, ale dzięki odpowiedniemu dopasowaniu zakresu usługi, można efektywnie pozyskiwać klientów niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu.

Jakie są zalety Google Ads?

  • płatność wyłącznie za realne kliknięcia
  • duża kontrola nad budżetem reklamowym
  • wiele dostępnych typów kampanii (tj. kampanie w wynikach wyszukiwania, w aplikacjach, w sieci reklamowej, na YouTube, reklama produktowa na samej górze wyników wyszukiwania, reklama kierowania do osób, które odwiedziły wcześniej Twoją stronę/sklep, czyli remarketing)
  • szybko widoczne efekty, nawet już po kilku tygodniach
  • ogromny zasięg — w ciągu ostatniego roku nieco ponad 95% polskich użytkowników Internetu korzystało z wyszukiwarki Google
  • możliwość dotarcia do użytkowników, którzy są faktycznie zainteresowani Twoim produktem lub usługą
  • szerokie możliwości wykorzystania do budowania wizerunku i świadomości marki
  • wysokie zwroty z inwestycji przy profesjonalnie prowadzonych kampaniach
  • łatwy dostęp do wiedzy na temat rynku i konkurencji.

Dlaczego warto zlecić Google Ads doświadczonej agencji?

Reklama w Google to narzędzie, które w rękach doświadczonego specjalisty potrafi zdziałać naprawdę wiele: pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie w stosunkowo krótkim czasie.

Dlatego właśnie warto zlecić profesjonalnej agencji obsługę kampanii Google AdWords. Cennik usługi możesz w dużej mierze modyfikować na bieżąco, mając jednocześnie pewność, że zainwestowane pieniądze rzeczywiście pomnożą przychody Twojej firmy.

W przeciwieństwie do obsługi Google Ads/AdWords na własną rękę, bez specjalistycznej wiedzy i znajomości zaawansowanych narzędzi Google, kampanie prowadzone przez doświadczonych ekspertów faktycznie będą skuteczne i przyniosą Twojej firmie zyski.

Sprawdź, jakie efekty do tej pory osiągnęliśmy dzięki Google Ads

Dais — postaw na certyfikowanych specjalistów kampanii Google Ads/AdWords!

Na rynku jest wiele firm oferujących prowadzenie kampanii Google Ads. Ceny obsługi, jakie proponują, wahają się od bardzo niskich do naprawdę wysokich. I choć cena to kryterium ważne przy wyborze wykonawcy, to nie powinno być jedyne.

Współpracując z nami, unikniesz ryzyka przepalania budżetu i najlepiej jako to możliwe wykorzystasz środki na reklamę. Naszymi wyróżnikami są:

  • certyfikowani specjaliści Google Ads — posiadający zaawansowaną wiedzę i umiejętności dot. zarządzania kampaniami
  • stosowanie metody SKAG — pracochłonnej, ale bardzo efektywnej i dającej wysoki zwrot z inwestycji metody doboru słów kluczowych do grup docelowych przy tworzeniu reklam AdWords
  • ceny — przyjazne i bardzo konkurencyjne w kontekście jakości świadczonej usługi
  • stały opiekun klienta — który dobiera najlepsze rozwiązania dla każdego typu biznesu i na bieżąco jest w stanie optymalizować wykorzystanie budżetu
  • elastyczne podejście — stosowanie różnych sposobów na ograniczenie wydatków w Google, bez utraty poziomu skuteczności reklamy

Najlepszym dowodem na naszą skuteczność są pozytywne opinie naszych klientów. Chcesz wiedzieć, co mówią na temat naszej pracy?

Sprawdź, co mówią o nas klienci

Reklama Google AdWords — cennik: podsumowanie

Jako doświadczona agencja marketingowa jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci osiągnąć sukces dzięki umiejętnie prowadzonym kampaniom Google Ads (AdWords). Cena usługi, jaką proponujemy, nie jest sztywna. Jesteśmy elastyczni zarówno przy ustalaniu budżetu reklamowego, jak i wynagrodzenia za naszą pracę. Możemy zaproponować Ci rozwiązania, które będą dopasowane do możliwości i potrzeb Twojego biznesu. Bo jego rozwój jest dla nas priorytetem!

Jak zamówić wybrany pakiet?

Wypełnij formularz kontaktowy

Nasz specjalista odpowie
Ci w ciągu 24 godzin.

Ustalicie szczegóły i otrzymasz od nas umowę.
Gdy odeślesz nam podpisany skan umowy - rozpoczniemy współpracę.

Formularz kontaktowy

    Imię:
    *Adres email:
    Strona www:
    *Wybrany pakiet:
    Dodatkowe pytania: