Strony internetowe — cennik
Dobra strona internetowa jest Twoim profesjonalnym sprzedawcą, który pracuje dla Ciebie 24/7. Odwiedzających skutecznie zmienia w klientów, pomaga Ci rozwijać biznes i buduje pozytywny wizerunek marki w sieci. Zastanawiasz się, ile kosztuje strona internetowa? Sprawdź, od czego zależy cena i jakich kosztów możesz spodziewać się w naszej agencji!
Wyceń swoją stronę już dziś!
Przygotowaliśmy dla Ciebie intuicyjny kalkulator wyceny strony internetowej, w którym samodzielnie możesz zaznaczyć interesujące Cię opcje i dodatki, jakie chcesz mieć na stronie. Od razu zobaczysz, ile kosztuje wykonanie strony internetowej. A następnie jednym przyciskiem pobierzesz pdf-a ze szczegółowym cennikiem lub wyślesz formularz zamówienia.
Poznaj koszt stworzenia Twojej strony internetowej!
Nie wiesz, jakie opcje wybrać? Skontaktuj się z nami, by umówić się na bezpłatną konsultację, podczas której poznamy Twoje oczekiwania wobec strony, grupę docelową oraz ofertę. Na tej podstawie zaproponujemy Ci rozwiązania, które najlepiej zrealizują cele biznesowe Twojej firmy.
Strona internetowa — cennik zależy od wielu czynników
Strona internetowa stronie nierówna. Jej utworzenie można porównać do budowy domu. Są tacy, którzy wybudują za milion, są tacy, którzy za 500 tysięcy, a są i tacy, którzy za 200. Wszystko zależy od potrzeb inwestora, zastosowanych rozwiązań, materiałów oraz umiejętności i nakładu pracy ekipy budowlanej. Warto jednak mieć świadomość tego, że dom, który kosztuje 200 tysięcy, będzie miał mniejszą powierzchnię, mniej inteligentnych i funkcjonalnych rozwiązań, a zastosowane materiały mogą być mniej odporne na działanie czasu i czynników środowiska.
Podobnie jest w przypadku usługi, jaką jest projektowanie stron internetowych. Cennik będzie wyglądał inaczej w przypadku strony wizytówki typu One Page, a inaczej w przypadku strony z kilkoma podstronami, blogiem i sklepem internetowym. To, ile kosztuje zrobienie strony internetowej, zawsze zależy od wielu czynników. Przyjrzyjmy się im po kolei, ale najpierw poznajmy ogólną zasadę rządzącą wyceną strony.
Profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie — cennik. Co składa się na wycenę pozycjonowania?
Bez dobrze prowadzonych zabiegów z obszaru SEO w zasadzie niemożliwe jest uzyskanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Trzeba mieć jednak świadomość, że skuteczne pozycjonowanie to nie jest działanie incydentalne, a długofalowy proces, który opiera się na wiedzy i doświadczeniu specjalistów. Wszystkie zabiegi realizowane w ramach procesu składają się na koszt pozycjonowania strony internetowej. Potrzebne Ci usługi SEO? Cennik pozycjonowania w naszej agencji zależy od wielu bardzo istotnych elementów, z których każdy odgrywa ważną rolę w procesie wypracowywania wysokiej pozycji osiąganej przez stronę internetową. Najważniejszymi elementami są:Ile kosztuje zaprojektowania strony internetowej? Jedna prosta zasada
W największym uproszczeniu to, ile kosztuje założenie strony internetowej, zależy od tego, ile grafik, web developer oraz opcjonalnie programista czy copywriter, poświęcą czasu na jej stworzenie. Dlatego też im więcej strona będzie posiadała podstron oraz funkcji, tym będzie droższa, bo większa ilość czasu i pracy będzie potrzebna do jej wykonania.Tworzenie stron internetowych — cennik. Co składa się na cenę?
Wiesz już, że im bardziej rozbudowana strona, tym więcej trzeba będzie za nią zapłacić. Poznaj teraz najważniejsze parametry wpływające na to, ile kosztuje stworzenie strony internetowej.
Typ strony
Wśród typów strony wyróżnić możemy:
- strona blog — strona, która służy do dzielenia się swoim doświadczeniem czy wiedzą ekspercką
- strona wizytówkę — prosta strona z krótką prezentacją oferty i danymi kontaktowymi, idealna dla małej, lokalnej firmy (np. dla warsztatu samochodowego),
- strona One Page — ukierunkowana na prezentację oferty w nowoczesny sposób, na jednej stronie bazowej; najczęściej w obszarze jednej tematyki. Dobrze sprawdza się w przypadku małych, lokalnych firm (np. strona salonu manicure)
- strona Landing Page — ma cel sprzedażowy lub marketingowy (sprzedaż produktów, usług, pozyskiwanie leadów) i zachęca odwiedzającego do pożądanej interakcji (np. strona służąca do zakupu e-booka lub kursu online)
- strona profesjonalna (firmowa) — to strona, która składa się z kilku do kilkunastu podstron, prezentujących ofertę firmy, referencje klientów, portfolio, opis wartości marki i inne treści wizerunkowe
- duża strona profesjonalna (firmowa) — strona jak wyżej, tylko rozbudowana powyżej kilkunastu podstron
strona internetowa ze sklepem — strona połączona z rozwiązaniami e-commerce, zintegrowana z katalogiem produktów, systemem płatności, kodami rabatowymi, opcjami kurierskimi itp. Wiele osób zastanawia się, ile kosztuje strona internetowa ze sklepem. Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ zależy to od poziomu rozbudowy sklepu i zastosowanych funkcjonalności - strona dedykowana — profesjonalna strona internetowa, która posiada zaawansowane rozwiązania indywidualnie dopasowane lub stworzone na potrzeby konkretnego przedsiębiorcy
- strona e-learningowa — profesjonalna platforma stworzona do prowadzenia kursów, webinarów, szkoleń, najczęściej zintegrowana z rozwiązaniami e-commerce do zakupu usług oraz systemem kont użytkowników.
To oczywiście tylko kilka najważniejszych typów stron. To, jaką stronę możemy stworzyć dla Ciebie, zależy od indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Ponieważ dobra strona internetowa ma jeden priorytet: realizować cele biznesowe Twojej marki. Dlatego też w Dais jesteśmy elastyczni i otwarci na niestandardowe rozwiązania. Potrzebna Ci strona firmowa z newsletterem i blogiem? Już się robi!
System zarządzania treścią — CMS (lub jego brak)
Kolejny parametr, który ma wpływ na cennik stron internetowych. CMS pozwala Ci łatwo i wygodnie zarządzać treścią na swojej stronie dzięki przyjaznemu panelowi administracyjnemu oraz intuicyjnemu edytorowi treści i zawartości strony.
Najpopularniejszym z nich jest WordPress działający w modelu open source. Wiele osób poszukuje konkretnej wyceny stron opartych na WordPressie, czego dowodem są liczne zapytania w wyszukiwarce np. “strona internetowa WordPress cennik” lub “ile kosztuje strona internetowa WordPress”. Jednak znowu, podanie tutaj finalnego kosztu bez indywidualnej konsultacji z klientem dot. potrzeb i oczekiwań względem strony jest niemożliwe. Inny będzie koszt bloga, a inny dużej strony firmowej ze sklepem online.
Jeśli zamierzasz cokolwiek publikować na swojej stronie, gorąco polecamy wybór strony opartej na CMS. Jego brak oznacza, że w praktyce bez odpowiedniej wiedzy programistycznej, nie będziesz w stanie samodzielnie stroną zarządzać i dodawać na niej żadnych treści. Witryny statyczne (bez CMS) są już dziś rozwiązaniem bardzo rzadko stosowanym.
Grafika strony
W tym aspekcie bierze się pod uwagę stronę wizualną witryny internetowej. O wycenie zdecydują takie kwestie jak m. in.:
- wykorzystanie wybranego gotowego szablonu graficznego — strony internetowe można stworzyć na bazie dostępnych szablonów. W praktyce rzadko stosuje się szablon 1:1, zwykle każda nowa strona wymaga jakichś jego modyfikacji. Niemniej jednak nie będzie to grafika w pełni unikalna.
- zaprojektowanie unikalnej, dedykowanej grafiki — stworzenie od zera indywidualnego projektu graficznego strony będzie oczywiście znacznie droższe niż skorzystanie z gotowego szablonu. Zaletą tego rozwiązania jest oryginalność i unikalność warstwy graficznej oraz możliwość pełnego jej dostosowania do identyfikacji wizualnej firmy. W Dais koszt strony zaprojektowanej przez grafika jest łącznie o ok. 40% wyższy od stron tworzonych na bazie szablonu (dotyczy to zarówno strony bazowej, jak i wszystkich podstron).
- istnienie identyfikacji wizualnej marki lub jej brak — strona stworzona dla firmy posiadającej logo i identyfikację wizualną będzie tańsza niż w przypadku konieczności zaprojektowania ich na potrzeby strony internetowej.
Zastosowania technologia budowy strony
Wykorzystana technologia dotyczy budowy strony internetowej. Cennik również od niej zależy, ponieważ to, jakiej strony potrzebuje klient, wymaga użycia odpowiednich języków programowania i rozwiązań technologicznych. Optymalny wybór technologii jest zawsze dokonywany po szczegółowym poznaniu potrzeb klienta.
Wielojęzyczność
Wielojęzyczną nazywamy stronę prowadzoną w co najmniej dwóch językach. Jeśli Twój biznes wymaga dodania wersji językowej strony, do wyceny podstawowej trzeba będzie doliczyć jeszcze koszt przygotowania konkretnych podstron dedykowanych wersji językowej oraz tłumaczenia. W Dais możemy przetłumaczyć dla Ciebie stronę na język angielski i niemiecki.
Wyceń swój projekt
Wybrane funkcjonalności i dodatki na stronie
Dobra strona internetowa odpowiada na potrzeby jej użytkowników, zgodnie z zasadami tzw. User Experience (UX), czyli doświadczeń użytkownika. Chodzi tu m. in. o przejrzysty i przyjazny układ treści, intuicyjną nawigację, jasną komunikację na stronie oraz zastosowane funkcjonalności na stronie, których użytkownik w pewnym sensie się spodziewa, ponieważ są już standardem w branży.
Np. w przypadku sprzedaży i obsługi klienta będą to widoczny i przejrzysty koszyk, zintegrowane płatności, interaktywne opcje kurierskie, własny system rezerwacji czy system zamówień online (w przypadku restauracji), a także czat i formularz kontaktowy na stronie.
Innymi dodatkami, które mogą być istotne z perspektywy realizacji celów biznesowych, są np. Newsletter, Mapy Google, Portfolio, Google Analytics itd.
Funkcjonalności te są ustalane indywidualnie z wykonawcą i zawierane w umowie na zrobienie strony internetowej. Cennik jest oczywiście uzależniony od tego, jakie rozwiązania zostaną wdrożone. Istotnym aspektem wyceny jest także to, czy rozwiązania te zostaną wdrożone z gotowych szablonów (z ewentualnymi modyfikacjami) czy dedykowane, czyli stworzone na nowo przez programistę na potrzeby Twojej firmy.
Wykonanie strony internetowej — cennik. Sprawdź, ile kosztuje utworzenie strony internetowej
Aby ułatwić Ci wycenę Twojej strony, przygotowaliśmy kalkulator, z którym łatwo i w kilka chwil poznasz koszt jej utworzenia. Wystarczy, że zaznaczysz interesujące Cię opcje i dodatki na stronie i od razu dowiesz się, ile kosztuje stworzenie strony internetowej dla firmy.
Kompleksowe budowanie stron internetowych — cennik a usługi dodatkowe
W Dais do tematu tworzenia stron internetowych podchodzimy kompleksowo. Strona internetowa w perspektywie długofalowej ma jeden cel: sprzedawać. Dlatego jej wykonaniu powinny towarzyszyć działania marketingowe, które wzmocnią siłę sprzedażową witryny oraz — co rekomendujemy — usługa administracji, zapewniająca jej bezawaryjność i prawidłowe działanie przez cały okres eksploatacji.
Copywriting
Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje zrobienie strony internetowej dla firmy, odpowiedz sobie także na pytanie, czy będziesz potrzebował wsparcia w zakresie przygotowania skutecznych sprzedażowo treści, które zostaną na niej zamieszczone. W Dais Twojemu biznesowi przyjrzymy się z perspektywy potrzeb i problemów klienta, a także wartości i wyróżników marki. A następnie skonstruujemy językiem korzyści tekst, który poprowadzi klientów w jednym kierunku: skorzystania z Twojej oferty.
Możemy wesprzeć Cię także w zakresie przygotowania angażujących i wartościowych merytorycznie artykułów na bloga firmowego, które pomogą Ci przyciągnąć użytkowników i zapewnić stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja witryny (pozycjonowanie)
To usługa konieczna, by być widocznym w wyszukiwarce Google, z której obecnie korzysta ponad 96% użytkowników sieci. W Dais pracują specjaliści od pozycjonowania zarówno na rynku lokalnym, jak i ogólnopolskim. Wykonają research słów kluczowych, na które Twoja firma powinna być widoczna w sieci oraz zoptymalizują witrynę, w taki sposób, by zapewnić jej wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania.
Serwis oraz administrowanie stroną internetową
Na wykonaną przez nas stronę internetową dajemy 12 miesięcy gwarancji. Warto jednak zabezpieczyć się na wypadek problemów technicznych np. po stronie hostingu i mieć pod ręką specjalistę, który sprawnie naprawi usterkę. Taki specjalista może być do Twojej dyspozycji, dzięki usłudze serwisu strony. Poza tym wielu przedsiębiorców woli skupić się na rozwoju swojego biznesu niż na publikowaniu treści na stronie, co doskonale rozumiemy. Dlatego wychodzimy z pomocą i zapewniamy wsparcie w obszarze administracji oraz konsekwentnego rozwoju strony internetowej. Wszystko po to, by była atrakcyjna, wartościowa dla użytkowników (oraz robotów Google!), a także dostosowana do bieżących standardów.Strony internetowe — cennik przykładowych pakietów
Przygotowaliśmy dla Ciebie przykładowe pakiety stron internetowych, abyś mógł rozeznać się w cenach naszej agencji.
Strona internetowa na szablonie
Przesuń w prawo →
Wizytówka (One Page)
od 1300 zł netto do 7 dni roboczych- Strona bez podstron (zakładek)
- System CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych RWD
- Zdjęcia stockowe / 5 szt.
- Przyciski Social Media
- Google Maps
- Formularz kontaktowy
- Pasek cookies
- Szkolenie z obsługi
- Założenie konta Google Search Console
- Wysłanie mapy XML strony do Google Search Console
- Gwarancja na 12 miesięcy
Standard
od 2400 zł netto do 10 dni roboczych.
- Strona do 7 podstron (zakładek)
- System CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych RWD
- Zdjęcia stockowe / 10 szt.
Przyciski Social Media - Google Maps
- Formularz kontaktowy
- Pasek cookies
- Szkolenie z obsługi
- Założenie konta Google Search Console
- Wysłanie mapy XML strony do Google Search Console
- Gwarancja na 12 miesięcy
Biznes
od 3400 zł netto
do 15 dni roboczych
- Strona do 12 podstron (zakładek)
- System CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych RWD
- Zdjęcia stockowe / 15 szt.
- Przyciski Social Media
- Google Maps
- Formularz kontaktowy
- Pasek cookies
- Szkolenie z obsługi
- Założenie konta Google Search Console
- Wysłanie mapy XML strony do Google Search Console
- Gwarancja na 12 miesięcy
Przesuń w prawo →
Wizytówka (One Page)
od 2500 zł netto do 12 dni roboczych- Strona bez podstron (zakładek)
- System CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych RWD
- Zdjęcia stockowe / 5 szt.
- Przyciski Social Media
- Google Maps
- Formularz kontaktowy
- Pasek cookies
- Szkolenie z obsługi
- Założenie konta Google Search Console
- Wysłanie mapy XML strony do Google Search Console
- Gwarancja na 12 miesięcy
Standard
od 4400 zł netto do 20 dni roboczych.
- Strona do 7 podstron (zakładek)
- System CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych RWD
- Zdjęcia stockowe / 10 szt.
- Przyciski Social Media
- Google Maps
- Formularz kontaktowy
- Pasek cookies
- Szkolenie z obsługi
- Założenie konta Google Search Console
- Wysłanie mapy XML strony do Google Search Console
- Gwarancja na 12 miesięcy
Biznes
od 6400 zł netto do 30 dni roboczych
- Strona do 12 podstron (zakładek)
- System CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią
- Dostosowanie do urządzeń mobilnych RWD
- Zdjęcia stockowe / 15 szt.
- Przyciski Social Media
- Google Maps
- Formularz kontaktowy
- Pasek cookies
- Szkolenie z obsługi
- Założenie konta Google Search Console
- Wysłanie mapy XML strony do Google Search Console
- Gwarancja na 12 miesięcy
Tanie strony internetowe? Cennik zazwyczaj odzwierciedla jakość
Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy możliwe jest tanie robienie stron internetowych. Cennik zamieszczony np. w popularnym portalu aukcyjnym dowodzi tego, że tak — bez problemu znajdziemy w nim oferty wykonania strony internetowej np. za 300 zł brutto.
Jednak nie należy się spodziewać, że taka strona pomoże nam zdobywać klientów, nie mówiąc już o tym, że będzie zgodna ze standardami UX, responsywna, czyli dostosowana do urządzeń mobilnych, atrakcyjna wizualnie, dobrze zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki czy skuteczna marketingowo. A strona, która nie sprzedaje, nie bada efektywnie rynku ani nie zwiększa konwersji to pieniądze wydane na marne. W praktyce takie “oszczędności” przyniosą Ci wyłącznie koszty, a najpoważniejszym z nich może być niestety brak klientów.
Dlatego decydując się na zlecenie projektu strony internetowej, cennik nie powinien być jedynym kryterium wyboru. Warto wiedzieć też, że często to, co w stronie jest najdroższe, jest niewidoczne dla oka, bo ukryte w kodzie. Odpowiada jednak za wiele ważnych funkcji jak poprawność działania, szybkość ładowania się czy prawidłową pracę zastosowanych dodatków.
Przygotowanie strony internetowej — cennik. Jak nie przepłacać?
W Dais rozumiemy doskonale, że nikt, kto zastanawia się nad tym, ile kosztuje założenie strony internetowej dla firmy, nie chce przepłacać. Takie podejście jest nam bliskie i dlatego podczas konsultacji z klientami zawsze koncentrujemy się na tym, jakie rozwiązania są rzeczywiście potrzebne w sytuacji klienta.
Po analizie Twojej oferty, preferencji, zachowań grupy docelowej i celów biznesowych może okazać się np., że w Twoim przypadku lepiej sprawdzi się strona typu One Page niż rozbudowana (i znacznie bardziej kosztowna) strona z kilkoma czy kilkunastoma podstronami.
Każdy biznes jest inny i ma inne potrzeby. Taka zasada przyświeca nam zawsze, gdy tworzymy profesjonalne strony internetowe. Cennik zgodny z potrzebami każdego biznesu, bez przepłacania — to coś, co mamy w standardzie obsługi każdego klienta.
Cennik wykonania stron internetowych w Dais — za co płacisz?
Jesteśmy agencją, która kompleksowo podchodzi do budowy stron internetowych. Być może zastanawiasz się, ile kosztuje budowa strony internetowej i co składa się na cenę założenia strony internetowej. Cennik, który przygotowaliśmy, obejmuje:- stworzenie strony internetowej zgodnie z potrzebami klienta
- dostosowanie szablonu lub stworzenie indywidualnego projektu graficznego
- wdrożenie systemu CMS WordPress do samodzielnego zarządzania treścią na stronie
- dostosowanie strony do urządzeń mobilnych (RWD)
- dobór wysokiej jakości zdjęć stockowych (jeśli jest potrzeba)
- utworzenie konta Google Search Console dla zoptymalizowania widoczności strony
- wysłanie map XML do Google Search Console
- szkolenie z obsługi strony
- 12-miesięczną gwarancję na stronę
Ile kosztuje profesjonalna strona internetowa? Usługi dodatkowe
Wykonanie strony to dla wielu firm początek przygody marketingowej. Aby firmowa witryna spełniała dobrze swoje zadanie, jakim jest konsekwentne pozyskiwanie klientów, warto wspomóc ją działaniami z obszaru marketingu internetowego.
Dzięki wzajemnie wzmacniającym się działaniom skuteczność strony wzrasta. Dobrze zaprojektowana, szybko ładująca się i funkcjonalna strona, która idzie w parze z wartościowymi dla odbiorców treściami oraz z pozycjonowaniem, daje świetną widoczność w Google i pozwala dać się znaleźć odbiorcom.
Działanie swojej strony wzmocnisz dzięki:- prowadzeniu bloga i regularnym publikowaniu na nim artykułów tworzonych na podstawie zaleceń SEO (wokół słów kluczowych, na które chcesz być widoczny w Google)
- analizie konkurencji pod kątem prowadzonych działań z obszaru pozycjonowania (SEO)
- optymalizacji strony firmowej pod kątem słów kluczowych z dużym potencjałem
- instalacji narzędzi analitycznych
- serwisowi oraz administracji nad stroną
Chcesz wiedzieć, ile kosztuje dobra strona internetowa z pakietem działań wspierających? U nas możesz łatwo to sprawdzić i poznać wycenę swojej strony już dziś. Przygotowaliśmy dla Ciebie prosty kalkulator, który w kilka chwil obliczy finalny koszt Twojej strony.
Dlaczego warto zamówić wykonanie strony internetowej w Dais?
Chcesz zainwestować w wykonanie lub modernizację strony internetowej? Cennik nie powinien być jedynym aspektem, jaki bierzesz pod uwagę przy wyborze wykonawcy. Liczy się aktualna, fachowa wiedza i umiejętności w obszarze projektowania stron oraz indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta.
Sprawdź, jakie korzyści odniesiesz, zlecając nam wykonanie strony internetowej:
- Współpraca z wykwalifikowanym zespołem doświadczonych grafików, web developerów, specjalistów SEO i copywriterów — nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji na każdym etapie realizacji projektu i po jego zakończeniu
- Fachowe doradztwo dotyczące wyboru rozwiązań i funkcjonalności strony — swoje porady dostosowujemy do potrzeb danego biznesu oraz standardów i wymogów branży. Dzięki temu możesz świadomie podjąć najlepsze dla rozwoju Twojego biznesu decyzje
- Prognoza zachowań użytkownika na stronie — a także opracowanie ścieżki prowadzenia użytkownika przez poszczególne elementy strony, aż do zakupu/zamówienia usługi/wypełnienia formularza kontaktowego.
- Atrakcyjna i wyróżniająca markę grafika strony — nawet gdy pracujemy na gotowych szablonach, staramy się je dostosować w taki sposób, by strona wyróżniała markę i wprost się z nią kojarzyła
- Kompleksowe podejście — oferujemy szereg usług wzmacniających działanie strony i pozwalających w pełni wykorzystać jej potencjał (copywriting, pozycjonowanie, administracja stroną)
- Partnerskie nastawienie do współpracy — nasi klienci są dla nas partnerami biznesowymi, którym pomagamy najlepiej, jak potrafimy. Z głową pełną pomysłów, świeżym spojrzeniem, specjalistyczną wiedzą i pełnym zaangażowaniem.
Ile kosztuje założenie własnej strony internetowej — podsumowanie
Wiesz już, że na pytanie o to, ile kosztuje zrobienie prostej czy profesjonalnej strony internetowej, nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi. Aby jednak ułatwić Ci zadanie, przygotowaliśmy kalkulator, dzięki któremu szybko poznasz wycenę strony zgodnej z potrzebami Twojego biznesu. Zaznacz w nim opcje, które chcesz mieć na stronie i… zacznijmy działać razem dla sukcesu Twojej firmy!
Jeśli nie wiesz czego potrzebujesz skontaktuj się z nami poprzez formularz, nasz specjalista doradzi Ci w wyborze strony!
Wypełnij formularz kontaktowy
Nasz specjalista odpowie
Ci w ciągu 24 godzin.