Wykorzystaj potencjał rozwiązania, które przyciągnie klientów do Twojej marki — performance marketingu, który już od pierwszego dnia kampanii skłoni Twoich odbiorców do wykonania określonej czynności.
Chcesz:
- odbiorcę Twoich treści zmienić w klienta
- mieć poczucie, że każda złotówka przekłada się na oczekiwany wynik
- docierać do tych, na których zaangażowaniu naprawdę Ci zależy
- osiągać konkretne i mierzalne rezultaty
- płacić tylko za efekty
- czarno na białym widzieć, jakie efekty przynoszą zaangażowane przez Ciebie środki
- podbić nowe rynki
- mieć kontrolę nad działaniami marketingowymi?
Performance marketing jest dla Ciebie!
Performance marketing — co to jest?
Performance marketing to inaczej marketing efektywnościowy, czyli taki, który osiąga zamierzone realne i konkretne wyniki: wzrosty konwersji i sprzedaży. Skupia się na zaangażowaniu odbiorców i skłonieniu ich do podjęcia określonych działań tu i teraz:
- zakupu produktu lub usługi
- wypełnienia formularza kontaktowego
- zapisania się na newsletter
- rejestracji w serwisie
- wypełnienia ankiety
- przejścia na landing page lub inną konkretną stronę, zakładkę
- przeczytania tekstu
- pobrania pliku itp.
W tym modelu działań reklamodawca płaci za wykonane przez użytkownika czynności, a nie za wyświetlenie reklamy. Przykładowo, jeśli wyświetlimy reklamę 10 tys. osób, a naszego e-booka pobierze 100 z nich, to zapłacimy wyłącznie za te 100 osób.
Zalety performance marketingu
Marketing efektywnościowy zyskuje na znaczeniu i jest coraz chętniej stosowany przez reklamodawców ze względu na szereg plusów tego rozwiązania.
Realne i mierzalne wyniki
W przeciwieństwie do marketingu wizerunkowego wyniki performance marketingu są mierzalne i realne. Jest to zdecydowanie największa zaleta tego rozwiązania. Każde działanie daje jasne i bardzo precyzyjne wyniki. Łatwo możemy sprawdzić, ile osób zobaczyło reklamę i ile osób na nią zareagowało, wykonując pożądaną akcję. Dzięki temu mamy bardzo jednoznaczne wskazania, jakie działania najbardziej angażują odbiorców i skłaniają do wykonania pożądanej czynności. I możemy inwestować wyłącznie w nie.
Elastyczność działania
Performance marketing — w porównaniu do marketingu wizerunkowego, nastawionego na budowanie rozpoznawalności i świadomości marki — znacznie szybciej przekłada się na efekty. Idzie z tym w parze duża elastyczność działań i łatwe wdrażanie zmian, bez konieczności inwestowania “w ciemno”.
Oszczędność i przejrzystość budżetu reklamowego
W marketingu efektywnościowym mamy pełny obraz tego, ile i na co wydajemy pieniędzy. Dzięki temu możemy zainwestować w to, co realnie działa i zmniejszyć koszt dotarcia i pozyskania klienta. Płacimy tylko za efekty, a model rozliczenia ustalany jest na podstawie celu reklamowego. Daje to ogromne oszczędności w wydatkach na marketing.
Taka transparentność daje nam też możliwość zaplanowania optymalnego budżetu dla wybranych parametrów reklamy i określenia realnego zwrotu z inwestycji.
Dokładny wgląd w zachowania i możliwość poznania klientów
Jednym z etapów w performance marketingu jest zamieszczenie kodów śledzących na stronie firmowej. To daje bardzo szerokie możliwości analityczne zachowań klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego. Możemy sprawdzić, jak klienci docierają do miejsca docelowego, gdzie i dlaczego się zatrzymują. W ten sposób coraz lepiej poznajemy naszą grupę docelową i mamy możliwość precyzyjnej jej segmentacji, a co za tym idzie kierowania dopasowanych i skutecznych przekazów do każdego z segmentów.
Agencja performance marketingu. Co możemy dla Ciebie zrobić?
Naszym zadaniem jest zwiększenie Twoich zysków. Performance marketing jest niezwykle efektywnym narzędziem, z którym pracujemy na sukces i rozwój Twojej firmy. Jakie działania z obszaru performance marketingu oferuje nasza agencja interaktywna?
Google Ads
Wyciśniemy dla Ciebie maksimum korzyści, jakie daje lider reklamy internetowej, czyli Google Ads. To narzędzie do wyświetlania reklam w sieci reklamowej Google. Jest to doskonała forma performance marketingu w e-commerce oraz w sektorze usług, ponieważ obecnie z wyszukiwarki Google korzysta aż 36 milionów Polaków.
Nasi certyfikowani specjaliści Google Ads przygotują dla Twojej firmy efektywną strategię działania, trafnie skonfigurują grupy odbiorców, stworzą przyciągający uwagę przekaz reklamowy, zoptymalizują kampanie oraz będą dostarczać comiesięczne raporty z wynikami. Oferujemy także usługę remarketingu dynamicznego (w tym przygotowania list remarketingowych) oraz prowadzenia kampanii produktowych w przestrzeni Google Zakupy.
Social Media Ads
Media społecznościowe dają obecnie bardzo zaawansowane narzędzia reklamowe, które doskonale sprawdzą się w performance marketingu e-commerce, B2B oraz usług. Są przestrzenią, w której pomożemy Ci odnieść sukces sprzedażowy i zbudować zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki. Nasi doświadczeni specjaliści social media pracują na bazie indywidualnych strategii opracowanych na potrzeby mediów społecznościowych, doskonale znają narzędzia reklamowe oraz potrafią wykorzystać ich potencjał do tego, by skłonić użytkowników social mediów do wykonania pożądanych działań.
Facebook i Instagram Ads
Potencjał marketingowy Facebooka i Instagrama potwierdzają dane liczbowe: Facebook ma obecnie ponad 17 milionów użytkowników w Polsce, a Instagram — ponad 10 milionów.
Na obydwu platformach mamy niemal nieograniczone możliwości bardzo precyzyjnego targetowania. Możemy tworzyć grupy odbiorców w oparciu nie tylko o dane demograficzne czy zainteresowania, ale także o model remarketingu, czyli kierowania przekazu do osób, które miały już jakąkolwiek styczność z marką, czy to w konkretnym medium społecznościowym, czy poza nim (np. odwiedzając witrynę firmową czy zostawiając dane kontaktowe). System reklamowy daje także możliwość tworzenia grup odbiorców podobnych do osób, które wykonały już wybraną interakcję z naszą marką.
TikTok Ads
Coraz to bardziej popularna aplikacja do nagrywania i publikowania kreatywnych filmików posiada obecnie ponad 13 milionów użytkowników w Polsce. Tkwi w tym ogromny potencjał dla perfomance marketingu, zwłaszcza że konkurencja wśród marek nie jest jeszcze na TikToku bardzo duża.
TikTok For Business oferuje bardzo wiele różnych formatów reklamowych, które bazują na zaangażowaniu odbiorców do działania, jak np. Hashtag Challenge, który zaprasza do udziału w wyzwaniu marki czy TopView, czyli reklama, która wyświetla się użytkownikowi od razu po uruchomieniu aplikacji. Formatów do wyboru jest znacznie więcej — zawsze doradzimy wybór tego, który ma największą przewidywaną efektywność.
LinkedIn Ads
LinkedIn ma ponad 4,5 miliona użytkowników, a tematyka tego medium już dawno przestała odnosić się wyłącznie do poszukiwania pracy. Dziś na LinkedIn jest wiele cennej wiedzy branżowej, a także sporo aktualnych informacji na tematy nie tylko związane z pracą, biznesem czy rozwojem zawodowym. LinkedIn jest wartościową przestrzenią komunikacji marek, zwłaszcza B2B. Daje możliwość bardzo precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z komunikatem nastawionym na konwersję, czyli zaangażowanie odbiorców do wykonania jakiegoś działania. Może to być np. wysłanie formularza kontaktowego, pobranie lead magnetu czy zapisanie się na newsletter.
Pinterest Ads
Ta będąca źródłem inspiracji dotyczących wystroju wnętrz, mody, jedzenia czy szeroko pojętego stylu życia aplikacja ma dziś ponad 4 miliony użytkowników. Oczywiście, jak nietrudno się domyślić, zdecydowana większość (niespełna 85%) to kobiety. Pinterest ma ciekawy system reklamowy, z możliwością precyzyjnego targetowania i wieloma dostępnymi formatami. Jednym z celów reklamy w Pinterest Ads oczywiście także może być konwersja, czyli skłonienie użytkowników do działania, np. zakupu produktu. Jeśli Twoją grupą docelową są kobiety w wieku 18-45 lat, a zwłaszcza w przedziale 18-25 lat, nie wahaj się — Pinterest Ads to miejsce, w którym możesz osiągnąć doskonałe wyniki dzięki performance marketing.
Performance marketing — jakie działania wybrać?
Inwestując w performance marketing e-commerce czy B2B, trzeba mieć świadomość jednego: najlepsze efekty daje połączenie różnych działań, które wzajemnie się wzmacniają.
Dywersyfikacja narzędzi performance marketingu
Czy warto różnicować systemy reklamowe i testować różne rozwiązania? Oczywiście, ponieważ wówczas mamy szanse pozyskania dużej grupy zaangażowanych klientów. Działa tu znany powszechnie efekt synergii, zgodnie z którym całość to coś więcej niż tylko prosta suma części. W oparciu o budżet i strategię dobieramy zawsze takie narzędzia i działania, które najlepiej zrealizują cele marketingowe. Oznacza to m. in. wybór najlepszych kanałów, zamiast “bycia wszędzie”.
Dywersyfikacja to jednak niejedyna metoda wyciśnięcia z marketingu efektywnościowego ostatniej kropelki. Skuteczność działań z obszaru performance marketingu e-commerce i B2B możemy zwiększyć jeszcze dzięki optymalizacji strony firmowej oraz pozycjonowaniu.
Optymalizacja strony firmowej
Prace na stronie internetowej, choć nie są bezpośrednio działaniem performance marketingowym, idą z nim w parze z jednego ważnego powodu: kierowanie ruchu na słabo przygotowaną, nieużyteczną i niezoptymalizowaną stronę internetową nie ma większego sensu. Gdy strona nie wzbudza zaufania do marki, a jej treść nie przekonuje do podjęcia akcji, z dużym prawdopodobieństwem można spodziewać się tylko jednego: porzucenia koszyka przez klienta czy rezygnacji z jakiegokolwiek innego podjętego działania przez odwiedzającego ją użytkownika.
W naszej agencji przygotujemy Twoją witrynę tak, by odpowiadała potrzebom użytkownika: szybko się ładowała, była intuicyjna w obsłudze, w pełni responsywna oraz nasycona językiem korzyści i frazami kluczowymi istotnymi z perspektywy zapytań użytkownika.
Pozycjonowanie
Działania z obszaru SEO nie przekładają się na tak szybkie efekty jak performance marketing, jednak doskonale z nim współpracują, zwiększając widoczność marki w wyszukiwarce Google. Takie działania są przydatne na każdym etapie lejka sprzedażowego — bo po prostu pozwalają łatwo znaleźć markę w sieci. Przy odpowiednim budżecie inwestowanie w Google Ads oraz w pozycjonowanie pomoże maksymalizować zarówno ruch na stronie, jak i sprzedaż.
W naszej agencji możemy pozycjonować stronę na rynku ogólnokrajowym (rekomendowane dla sklepów internetowych) oraz lokalnym (doskonały wybór dla biznesów działających lokalnie: na terenie miasta, województwa albo nawet dzielnicy).
Skuteczna agencja performance marketing — co nas wyróżnia?
Specjalizujemy się w performance marketingu e-commerce oraz B2B. W naszej agencji na Twój sukces sprzedażowy pracuje:
Doświadczony zespół specjalistów
Performance marketing to dziedzina, która wymaga know-how z wielu obszarów: zaplecza technicznego i merytorycznego, tj. znajomości zaawansowanych narzędzi analityki internetowej oraz reklamowych, umiejętności pracy z danymi i wyciągania z nich wniosków, kreatywności i umiejętności tworzenia przykuwających uwagę komunikatów reklamowych, a także strategicznego podejścia i zorientowania na potrzeby biznesowe klienta.
Nasz zespół posiada wszystkie te kompetencje. Nieustannie rozwijamy nasze umiejętności, biorąc udział w szkoleniach z obszaru performance marketingu, aktualizujemy swoją wiedzę i umiejętności. Efekt? Kampanie z fantastycznymi wynikami konwersji!
Strategiczne podejście i orientacja na potrzeby klienta
Każdą współpracę rozpoczynamy od wnikliwej analizy stanu wyjściowego oraz otoczenia, w jakim funkcjonuje marka. Podchodzimy indywidualnie, bierzemy odpowiedzialność za nasze zadania i zawsze opracowujemy strategię działania w Google Ads lub Social Media Ads, która ma największy potencjał realizacji założeń biznesowych. Strategia obejmuje cele, sposoby ich realizacji oraz ewaluację.
Nie działamy w ciemno, zawsze jak najlepiej wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, proponujemy optymalne rozwiązania, pozwalające osiągnąć jak najlepsze wyniki przy założonym budżecie na performance marketing.
Elastyczność i transparentność działania
Z naszej strony możesz liczyć na coś, co mocno wyróżnia nas spośród innych agencji performance marketingu. Jesteśmy elastyczni w działaniu, potrafimy dopasowywać się do potrzeb klienta, ale zawsze jasno mówimy, co jest możliwe, a czego nie uda się osiągnąć, z uwagi np. na zbyt niski budżet reklamowy. Traktujemy naszych klientów jak partnerów, których sukces jest naszym sukcesem. Nie obiecujemy efektów, jeśli nie mamy gwarancji ich wykonania. To cenna wiedza biznesowa, dzięki której chronimy naszych klientów przed przepalaniem budżetu.
Bieżąca analiza wyników
Twarde dane to podstawa naszej pracy, bo marketing bez liczb nie istnieje. Stopień realizacji wyznaczonych celów można zmierzyć za pomocą zaawansowanej analityki internetowej. A w Internecie możemy zmierzyć w zasadzie wszystko. Na każdym etapie lejka sprzedażowego sprawdzamy wskaźniki skuteczności kampanii takie jak: ruch na stronie, współczynnik konwersji, klikalności, koszt pozyskania leadów, koszt akcji, koszt kliknięcia, zasięgi, zwroty z inwestycji i wiele innych parametrów.
Monitorujemy je na bieżąco i wdrażamy potrzebne zmiany np. w obszarze targetowania, umiejscowienia, optymalizowania wydatków. Na koniec miesiąca otrzymasz od nas szczegółowy raport z wnioskami i planem dalszych działań.
Indywidualna opieka przez stałego opiekuna klienta
W naszej agencji performance marketingu w cenie usługi każdy klient otrzymuje stałego opiekuna klienta, który na bieżąco, każdego dnia, trzyma rękę na pulsie wszystkich realizowanych kampanii, by przynosiły jak najwyższe zwroty z inwestycji. Dobiera rozwiązania w taki sposób, by zawsze optymalnie wykorzystać przeznaczony na reklamę budżet i zaangażować do podjęcia wybranego działania jak największą grupę klientów.
Performance marketing — zacznij skutecznie pozyskiwać klientów już dziś!
Płatność wyłącznie za efekty, gwarancja skuteczności, konkretne rezultaty i budowanie zaangażowania to właśnie performance marketing. Jeśli chcesz skutecznie pozyskiwać klientów, skontaktuj się z nami i zacznijmy działać razem. Pracujemy w obszarze performance marketingu B2B oraz e-commerce. Zapraszamy!